خانه / گالری طوری / عکس نوشته سخنان بزرگان / عکس نوشته های سخنان شکسپیر برای پروفایل همراه با زندگینامه

عکس نوشته های سخنان شکسپیر برای پروفایل همراه با زندگینامه

عکس و جملات ویلیام شکسپیر برای پروفایل

عکس نوشته های سخنان شکسپیر

ویلیام شکسپیر در اوایل قرن ۱۶ میلادی در دهکده ای نزدیک به شهر استراتفورد زندگی می کرد. ویلیام به علت وضع شغلی و مالی بد پدر مجبور شد مدرسه را رها کرده و به دنبال کاری برود تا بتواند خود و خانواده را به کمک پدر تامین کند.

ویلیام شکسپیر ابتدا شاگرد قصاب شده ولی به علت علاقه زیادش به ادبیات چنان بیان شده است که به هنگام کشتن و سلاخی گوساله شعر می گفته است. ویلیام در سن ۱۸ سالگی دلباخته دختری ۲۵ ساله به نام  آن هاتاوی شده و آنان با یکدیگر عروسی کرده و صاحب فرزند می شوند. شکسپیر دقیقا در همین زمان ها بود که زندگی پر حادثه اش شروع شد، وا اما برای آشنایی بیشتر با این مرد بزرگ با سایت باشعوری همراه شوید.

گالری عکس پروفایل ویلیام شکسپیر با جملات

شکسپیر جوان در آن دوره به قدری شیفته و علاقه مند به هنر شد، که به تنهایی به لندن سفر کرد تا بتوان وضعیت مالی خود را خوب کرده و رفاه را برای خانواده اش به ارمغان میاورد. او به دلیل علاقه زیادش به هنر پیشگی ابتدا به تماشاخانه رفته تا بتواند در آنجا کار کند، بماند که ابتدا در آغار از اسب های مشتریانی که برای تماشا به تماشا خانه می آمدند مراقبت می کرد.

شکسپیر توانست آرام آرام وارد تماشاخانه شود و به بازی بر روی صحنه و انجام کار های پشته صحنه میپرداخت و میدانست که تجربیات او پله های موفقیت او هستند و البته ویلیام به قدری کارش را خوب انجام میداد که سبب حسادت کردن هم رشته های خود به او شد.

در دورانی که ویلیام زندگی میکرد متاسفانه هنر پیشگی و نمایشنامه نویسی کار خوبی و محبوبی در میان مردم معمولی نبود، چرا که افراد طبقه متوسط به علت باور های مذهبیشان با این حرفه ها مشکل داشتند و تنها مردم ثروتمند و مردم فقیر بودند که به نمایش دیدن علاقه مند بودند.

عکس نوشته های سخنان شکسپیر برای پروفایل

شکسپیر در واقع شاعر انسانیت و نقاش خصوصیات خوب و بد انسان ها است. نمایشنامه های او روحی در آن ها دمیده شده است که به زیبایی، شخصیت های واقعی دوره های مختلف را دقیقا با همان طرز فکر و خوصوصیات و عاداتشان برای مخاطب به تصویر می کشد.

 

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *