خانه / گالری طوری / عکس پروفایل / عکس نوشته محرم و امام حسین برای پروفایل | ۱۰ تصویر با جمله (سری دوم)

عکس نوشته محرم و امام حسین برای پروفایل | ۱۰ تصویر با جمله (سری دوم)

عکس نوشته دار زیبای محرمی

عکس نوشته محرم و امام حسین برای پروفایل

دوباره بوی اسفند آمد و به یکباره تمامی شیعیان، رخت مشکی بر تن کردند. در ماه محرم به مناسبت شهادت امام حسین علیه السلام و اهل بیت ایشان، همه مردم مشغول سوگواری و عزاداری می شوند به همین خاطر بسیاری از عزیزان در شبکه های اجتماعی نیز لباس سیاه به تن می کنند؛ یعنی عکس نوشته دار های زیبای محرمی برای پروفایل خود میگذارند.

سایت باشعوری یکی از بهترین منبع برای دانلود عکس نوشته های مناسبت محرمی بوده که به راحتی می توانید با کیفیت و فول اچ دی ترین عکس نوشته های ویژه ماه محرم را برای خود دانلود کنید تا از آن ها برای پروفایل اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و … استفاده کنید.

شهر سیاه پوش شده و همه جا به خاطر اندوه و سوگواری دچار غم و اندوه شده. بعد از گذشت سال ها، شهر در سوگ کسی است که هنوز داغ او از بین نرفته. زمانی که امام حسین علیه (ع) طفل شش ماهه خود را به سمت لشکریان عمر سعد برد، فقط درخواست چند قطره آبی داشته که لب های خشک کودک را خیس کند اما آن ها چه کردند؟؟ گلوی سفید نوزاد را با بزرگترین تیر، نشانه گرفته و او را غرق در خون کردند.

امام حسین در همان لحظه در حالی که قلبش شکسته بود و فرزند خود را از دست داده بود؛ نمی دانست که چطور باید کودک را به خیمه بازگرداند. ماجرای روز عاشورا به قدری غمگین است که دیگر نمی شود همه ی آن ها را به زبان آورد. سایت باشعوری با تسلیت ماه محرم به شما شیعیان عزیز، زیباترین عکس نوشته های پروفایلی را برای ماه محرم طراحی کرده است تا شما بتوانید تمامی آن ها را برای خود دانلود کنید.

گالری عکس نوشته دار زیبای محرمی

گالری عکس پروفایل محرم و با متن غمگین به طوری طراحی شده است که می توانید آن ها را به صورت اسلاید (ورق زدن) مشاهده می کنید. اگر قصد عکس نوشته های تسلیت محرم را دارید، می توانید انگشت خود را روی تصویر نگه دارید، سپس با ظاهر شدن لیست کوتاه، گزینه Download Image را انتخاب کنید سپس همانطور که خودتان متوجه شده اید؛ عکس پروفایل به سرعت بارگیری می شود.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عزیزم به انگلیسی

۱۱ عکس نوشته تبریک تولد به دوست صمیمی به انگلیسی برای پروفایل

عکس نوشته تبریک تولد به دوست صمیمی به انگلیسی برای پروفایل تولد رفیقی نزدیک شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *