خانه / گالری طوری / عکس پروفایل / عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل

اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه و همه ی آدم های روی زمین شما رو تنها بگذارند، تنها فقط رفیق قدیمیه که برات میمونه و همیشه به فکر اینه که یه طوری دلت رو به دست بیاره و کاری کنه که همیشه خوشحال باشی. یعنی اینطوری بهت بگم که اگر یک رفیق قدیمی و فابریک نداشته باشی، کل عمرت رو هدر دادی چرا که نمیدونی، وقت گذروندن با رفیقت چقدر میتونه لذت بخش باشه.

از اونجایی که همیشه به فکر رفیقت بودی، اینو یادت باشه که سر بزنگاه سورپرایزش کنی، پس اگر تولد رفیقت نزدیک شده و نمیدونی براش چیکار کنی، در قدم اول باید بگم که اصلا نگران نباش و فقط کافیه که بدونی چه چیزی رو احتیاج داره تا براش کادو بخری…. پیشنهادی که از طرف سایت باشعوری برای شما عزیزان داریم، اینه که یک عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک رو از این پست دانلود کنی و برای پروفایل های واتساپ و تلگرام بگذاری، همچنین از اونجایی که همیشه از فعالان در صحنه اینستاگرام بودی، بهترین کار اینه که عکس و جملات تبریک تولد به رفیق رو در پست و استوری اینستاگرام منتشر کنی.

مجله اینترنتی باشعوری یکی از منابع تخصصی در زمینه طراحی و تولید عکس نوشته های پروفایلی، مناسبتی و نقل قول بوده که می توانید همیشه در کنار ما قرار بگیرید و عکس نوشته های مورد نظر خود را به راحتی آب خوردن دانلود کنید. (یادتان باشد که اگر میخواهید یک سورپرایز درست و حسابی برای رفیق جون خود داشته باشید، بهترین کار اینه که یک جمله ناب و زیبا را در قالب عکس برای او ارسال کنی)

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

فقط یک دوست صمیمی می تواند تک تک لحظات شما را به خوشی سپری کند و در نهایت هم فقط خود اوست که برایتان باقی می ماند. طبق تحقیقاتی که در سراسر دنیا انجام شده، بیشتر افرادی که در کار و زندگی خود موفق شده اند، همان هایی هستند که با رفیق و دوست صمیمی خود ماجرایی را آغاز کرده و به واسطه همین صمیمیت، در کار خودشان ستاره شده اند به گونی که حتی خودشان هم باورشان نمی شد، حالا پیشنهاد می کنم که اگر کاری را دوست دارید و می خواهید از همین لحظه آن را با رفیق خود انجام دهید، پس حتما باید آن را در اولویت بگذارید…

عکس نوشته های رفیق عزیز تولدت مبارک را به گونه ای برای شما عزیزان طراحی کرده ایم تا بتوانید آن ها را مانند یک گالری در این قسمت داشته باشید و با انگشت خود آن ها را اسلاید کنید و اگر مورد پسند بود، می توانید انگش خود را روی تصویر نگه داشته و آن را به راحتی دانلود کنید.

دانلود عکس برای تصویر زمینه

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عزیزم به انگلیسی

۱۱ عکس نوشته تبریک تولد به دوست صمیمی به انگلیسی برای پروفایل

عکس نوشته تبریک تولد به دوست صمیمی به انگلیسی برای پروفایل تولد رفیقی نزدیک شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *