خانه / گالری طوری / عکس نوشته انگیزشی / ۱۰ عکس نوشته انگیزشی ورزشی | جملات انرژی زا برای بدنسازی

۱۰ عکس نوشته انگیزشی ورزشی | جملات انرژی زا برای بدنسازی

عکس و جملات انگیزشی ورزشی برای پروفایل

عکس نوشته انگیزشی ورزشی برای پروفایل

ورزش یکی از روش های خارج شدن از محیط امن خودتان است.بسیار از افرارد به هنگام مواجه شدن با کلمه ورزش، استرس گرفته و تعادل خود را از دست می دهند. آیا از خودتان میپرسید چرا و یا میپذیرید که درست می گویم و شما هم همچین احساسی را به ورزش دارید.

سوال های متداولی وجود دارد که انسان را به تباهی می کشد، و او احساس پوچی کرده و دچار افت اعتماد به نفس می شود. اگر شما نیز همچین احساسی دارید، با سایت باشعوری همراه شوید تا علت بسیاری از این رخداد ها را متوجه شوید.

گالری عکس و جملات انگیزشی ورزشی برای پروفایل

انسان ها به هنگام مواجه شدن با عواملی که سبب می شود، ضعف آنها آشکار شود استرس گرفته و غمگین می شوند. از این مسئله نیز نباید گذشت که اعتماد به نفس خود را از دست می دهند، چرا که اینگونه می اندیشند که اگر در کاری خوب نیستند، پس بدرد هیچ کاری نمیخورند و همین سبب افسردگی آنها می شود.

من قصد دارم به شما این را بگویم که ورزش همچون طناب نجاتیست، که می تواند انگیزه را به شما عزیزان باز گرداند و سبب شود شما فردی با استعداد و با اراده شوید. پس به دقت به حرف هایم گوش کرده و به آن عمل کنید. (همین حالا عکس پروفایل ورزشی خاص و شیک برای واتساپ و تلگرام خود انتخاب کنید تا روحیه شکست ناپذیری خود را در شبکه های اجتماعی خود اعمال کنید)

پیش خودتان می گویید با ورزش میانه خوبی ندارید، پس اولین قدم را برداشته و به سمت آن حرک کنید چرا که این مبارزه ایست که شما باید انجام دهید، تا نه فقط به دیگران بلکه به خودتان نشان دهید که می توانید موفق شوید. حال اگر اینگونه به این مسئله نگاه کنید، دیگر حتی جنگیدن در مسیر موفقیت با هر میزان سختی برای شما جذاب و لذت بخش خواهد شد.

عکس نوشته های انگیزشی ورزشی برای پروفایل

نکته نهایی این است، که شما و افکار و رفتارتان برگرفته از تلقینات خود و افراد اطرفتان هستید. اما اگر میخواهید موفق و خشنود شوید، به جای اینکه در هر لحظه به خودتان به گویید که نمیتوانید و یا از ورزش خوشتان نمی آید. به خودتان بگویید که شما حتما می توانید، و برای رسیدن به خواسته هیتان مبارزه خواهید کرد.

به هیچ عنوان به سخنان منفی دیگران که هر لحظه به شما می گویند، هیچ کاری نمی توانید انجام دهید و یا موفق نخواهید شد گوش ندهید. این تنها رازی است که شما را در مسیر موفقیت یاری خواهد کرد. سپاس گذاریم که ما را تا پایان همراهی کردید. امیدوارم از مطالعه این پست و دانلود عکس ها لذت برده باشید.

 

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *