خانه / سبک زندگی / دکوراسیون / ۴ رنگ تابستانی برای دکوراسیون منزل

۴ رنگ تابستانی برای دکوراسیون منزل

رنگ تابستانی برای چیدمان دکوراسیون

رنگ های تابستانی برای دکوراسیون

با ورود به فصل تابستان احساس می کنیم که باید دکوراسیون خانه را نیز با گرمای تابستانی تلفیق دهیم تا بتوانیم بیشتر از فضای خانه لذت ببریم ، با این حساب باید به فکر رنگ هایی با پس زمینه تابستانی باشیم تا جلوه خانه را چندین برابر کنیم .

خوشبختانه تیم باشعوری با تحقیقاتی که انجام داده است، توانسته ایم رنگ هایی را برای شما به ارمغان آوریم که در سال ۲۰۱۹ بسیار مورد پسند قرار گرفته است. رنگ های فوق العاده ای که بسیار منحصر به فرد بوده که هر خانم با سلیقه ای به این رنگ ها واکنش خوبی نشان می دهد. پس با ما همراه باشید تا ۴ رنگ تابستانی برای چیدمان دکوراسیون را برایتان شرح دهیم.

رنگ تابستانی برای چیدمان دکوراسیون

فراموش نکنید که تغییر دکوراسیون می‌تواند در روحیه افراد خانواده تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد و این تغییر می‌تواند فصل به فصل تغییر کند.

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون تابستانی برای خانه خود هستید در درجه اول نور را فراموش نکنید و در قدم دوم بگذارید رنگ‌های شاداب و متنوع راهی به خانه شما پیدا کنند تا خانه شما روحیه تابستانه زیبایی پیدا کند.

رنگ چوبی

ایجاد یک دکوراسیون تابستانی زیبا و بسیار شیک

یکی از شاخص ترین رنگ ها برای چیدمان دکوراسیون خانه ، رنگ چوبی است. البته از این رنگ برای کاغذ دیواری ها هم می توان استفاده کرد تا در نتیجه یک تم تابستانی ملایم را در خانه مهیا کنید.

همانطور که در عکس می بینید به خاطر چوبی بودن ستون ها و دیوار ها ، فضا کاملا تابستانه به نظر می رسد مخصوصا اگر نور خورشید هم در خانه بتابد که واقعا معرکه می شود. به خاطر همین چوب ها بوده که نظرمان به این رنگ مثبت آمد.

دقت داشته باشید که حتما رنگ چوبی باشد، این نکته را گفتم چون خیلی ها رنگ چوبی را با رنگ قهوه ای اشتباه می گیرند. پس حتما در انتخاب رنگ مطمئن شوید که رنگ حتما چوبی باشد و نکته ی بعدی که می خواهم اشاره کنم این است که حتما رنگ ملایم چوبی را در نظر بگیرید تا حس و حال تابستانه را در منزل به ارمغان آورید.

رنگ زرد ملایم

رنگ تابستانی برای چیدمان دکوراسیون

یکی دیگر از رنگ های تابستانی برای دکوراسیون ، رنگ زرد بوده که البته ملایم و پر نگ و لیمویی آن زیاد فرقی نمی کند، ولی خب در واقع اگر قصد خرید یک دست مبل شیک برای فصل تابستان دارید پیشنهاد می کنم حتما رنگ زرد ملایم را انتخاب کنید. چرا که این رنگ با تابش نور خورشید به خانه یک ترکیب فوق العاده تابستانی را به منزلتان القا می کند.

ناگفته نماد که بعد از خرید مبل نگذارید که رنگ دیوار ها سفید بماند، در اینجا پیشنهاد می کنم که حتما یک رنگ ملایم آبی هم برای دیوار منزلتان انتخاب کنید تا جذابیت تابستانی خانه را دو برابر کنید. البته اگر میز ناهارخوری به رنگ تیره داشته باشید که واقعا مردانگی را در حق خانه تان تمام کرده اید.

در واقع اگر می خواهید رنگ زرد مبلتان جلوه کند باید سعی کنید تا رنگ های حاشیه را نیز به خوبی دربیاورید به همین خاطر بود که رنگ های دیوار و میزناهارخوری را برایتان مثال زدم و همانطور که در عکس دیدید نمایی کاملا مدرنیزه شده را به خانه تان القا می دهد.

بیشتر بخوانید: آداب معاشرت در مهمانی

رنگ تراکوتا

تغییر دکوراسیون تابستانی

رنگ تراکوتا که در حقیقت به رنگ گل کوزه گری می گویند یکی دیگر از رنگ های تابستانی بوده که از سری مد های ۲۰۱۹ نیز می باشد. یادتان باشد که این رنگ را با رنگ شکلاتی اشتباه نگیرید چرا که حتما در تظر داشته باشید رنگ تراکوتا را به رنگ فروش بگویید.
همچنین لازم به ذکر است که رنگ تراکوتا را حتما برای اتاق خواب خود در نظر بگیرید زیرا تحقیقات نشان داده است که این رنگ برای حال و پذیرایی زیاد مناسب نمی باشد.

پس اگر به دنبال رنگ تابستانه برای اتاق خواب خود هستید پیشنهاد می کنم حتما از رنگ تراکوتا استفاده کنید. در ضمن اگر وسایل اتاق را نیز نسکافه ای و کف پارکت را به رنگ چوبی کنید ، جلوه اتاقتان می تواند ۱۰۰ درصد تابستانی به نظر برسد.

رنگ سبز فسفری

دکوراسیون منزل به سبک و سیاق تابستان

اگر می خواهید فضای خانه را به طور کاملا خارق العاده به تم تابستانی تبدیل کنید نیازمند این بوده که به تمام جزئیات خانه دقت کنید، برای همین شما باید یک رنگ خاص را در سرویس بهداشتی در نظر بگیرید.

برای اینکار در ابتدا پیشنهاد می کنم که حتما کل فضای سرویس بهداشتی را به صورت کاملا یکدست به رنگ چوبی ملایم درآورید. سپس رنگ سبز فسفری را طوری قرار دهید تا اتصال دیوار به کف را مشخص کند.

حال برای این که این رنگ جلوه ی بیشتری داشته باشد نیاز داشته تا از یک رنگ تیره در وسایل سرویس به کار رفته باشد. که در حقیقت می توانید روشویی را به رنگ مشکی نوک مدادی درآورید و همانطور که در عکس مشاهده می کنید ترکیب کاملا تابستانی را برای سرویس بهداشتی به ارمغان می آورید.

ایجاد دکوراسیون تابستانی زیبا و بسیار شیک

برای ایجاد دکوراسیون تابستانی زیبا و بسیار شیک شما تنها به تعدادی اکسسوری و المان‌های جدید برای خانه خود نیاز دارید که با هارمونی رنگ‌های تابستانی خود زیبایی خاصی به خانه می‌بخشند.

به طور مثال رنگ زرد یکی از رنگ‌های بسیار شاداب و زیبا برای دکوراسیون تابستانی است زیرا گرمای نور خورشید را در روزهای تابستانی در خانه زنده نگه می‌دارد. علاوه بر این استفاده از وسایلی که با پارچه‌های طرحدار و یا گلدار ترکیب شده‌اند نیز می‌تواند برای دکوراسیون اتاق به سبک و سیاق تابستان مناسب باشد.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

جاذبه های گردشگری مسکو

معرفی شهر مسکو در روسیه ؛ همراه با ۸ جاذبه گردشگری

معرفی شهر مسکو در روسیه شهر مسکو یکی از زیباترین شهر های کشور روسیه بوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *