خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / ترفند دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن با ۲ حرکت ساده

ترفند دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن با ۲ حرکت ساده

چگونه استوری اینستاگرام دیگران را ببینیم بدون اینکه متوجه شوند

ترفند دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن همراه با تصاویر

این روزها بسیاری از افراد وقت خود را صرف دیدن استوری های متنوع می کنند که البته یکی از جنبه های روانی استوری که احتمالا خودتان هم در جریان هستید، اینه که فقط میخوایم حلقه رنگی استوری را غیر فعال کنیم و به همین خاطر شده الکی استوری رو باز می کنید و به سرعت نور اسلاید می زنید تا فقط اون حلقه رنگی از بالای صفحه تایم لاین اینستاگرام محو شود.

حالا جالبی قضیه از اونجایی شروع میشه میخوای استوری رو ببینی اما دلت نمی خواد که طرف بفهمه (زمانی که شما استوری اینستاگرام را تماشا می کنید، در صفحه بازدید Story آن طرف ذخیره می شود که چه کسانی استوری را Seen کرده اند یا دیده اند) حالا فکرشو بکن که جدیدا با طرف به مشکل برخورده اید و به همین خاطر می خواهید به صورت پنهانی و مخفیانه استوری اینستاگرام او را چک کنید.

راهکار های متنوعی برای دیدن استوری به طور ناشناس وجود دارد که البته بیشتر این راهکار ها بسیار سخت و غیر قابل دسترس می باشد؛ مثلا یکی از ترفند ها به این صورت بوده که می توانید قبل از دیدن استوری، اینترنت گوشی را خاموش کنید سپس استوری را باز کنید، خب این راهکار می تواند فقط برای عکس استوری ها جواب دهد اما اگر طرفتان استوری ویدئویی گذاشته باشد و شما هم بدون اینترنت استوری را باز کنید، قطعا آن ویدئو برایتان باز نمی شود.

اگر می خواهید با تمامی ترفند های استوری اینستاگرام آشنا شوید، پیشنهاد می کنم همین حالا روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید که البته لازم است اشاره کنم؛ در آن ترفند، برای اشخاصی که از اینستاگرام دسکتاپ استفاده می کنند و می خواهند استوری را مخفیانه چک کنند، راهکار جالبی را ارائه داده ایم.

بسیاری از دوستان پس از کلی جستجو در گوگل به نتیجه ای نمی رسند اما اگر شما هم برایتانت سوال پیش آمده که چگونه استوری اینستاگرام دیگران را ببینیم بدون اینکه متوجه شوند؟ در این پست می خواهیم به صورت ۱۰۰ درصدی این مشکل برایتان حل کنیم پس حواستان باشد که قدم به قدم مراحلی که در ادامه گفته می شود را با دقت انجام دهید. با سایت باشعوری همراه شوید تا شما عزیزان را با ترفند های شبکه های اجتماعی آشنا کنیم.

چگونه استوری اینستاگرام دیگران را ببینیم بدون اینکه متوجه شوند؟

پس از کلی تحقیق برای اینکه چگونه به صورت ناشناس استوری ببینیم متوجه شدیم که باید یک اپ جداگانه اینستاگرام که به صورت مود شده باشد را باید در گوشی نصب کنیم تا از طریق آن بتوانیم استوری ها را به طور پنهان چک کنیم. پس در ابتدا شما را با اپلیکیشنی آشنا می کنم تا ابتدا آن را در گوشی خود نصب و ذخیره کنید.

اپلیکیشن GBInsta یکی از برنامه های فوق العاده ای بوده که با استفاده از آن می توانید به راحتی آب خوردن استوری ها اینستاگرام را تماشا کنید بدون اینکه آن طرف متوجه شود و همین قضیه باعث می شود تا به صورت ناشناس هر چند تا که استوری باشد را ببینید (اینطوری چیزی شبیه به سایه میشی انگار نه انگار که اصلا استوری ای دیده باشی و …)

برای شروع باید روی دکمه قرمز رنگ زیر کلیک کنید تا صفحه وب سایتی برای شما باز شود سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ باید روی دکمه بنفش رنگ «ِDownlaod GB instagram» کلیک کنید تا بلافاصله بر روی گوشی شما نصب شود (یادتان باشد که حتما روی این دکمه کلیک کنید چرا که دومین دکمه برای دانلود یک اپ دیگر می باشد)

دانلود برنامه مخفی دیدن استوری اینستاگرام

برنامه مخفی دیدن استوری اینستاگرام

بعد از نصب اپلیکیشن باید در آن وارد حساب اینستاگرام خود شوید که به همین منظور گزینه ای در پایین صفحه با عبارت Sign in قرار دارد که با استفاده از آن می توانید نام کاربری و رمز حساب خود را برای ورود به اکانت وارد نمایید.

دیدن استوری اینستا به صورت ناشناس

پس از اینکه وارد حساب خود شده اید، بلافاصله به صفحه پروفایل اینستاگرام بروید و همانطور که در تصویر رایتان مشخص کرده ایم، در اپ GB اینستاگرام، یک گزینه به شکل دو چرخ دنده در بالای صفحه قرار دارد که در قدم اول باید روی آن کلیک کنید.

دیدن استوری بدون اینکه طرف بفهمه

در صفحه بعدی شما با گزینه های بسیاری رو به رو می شوید و از آنجایی که قصد داریم تا قابلیت ناشناس دیدن استوری اینستاگرام را فعال کنیم، باید روی گزینه «Privacy» کلیک کنید که به فارسی همان حریم خصوصی خودمان می شود.

ديدن استوري بدون فهميدن طرف

در صفحه بعدی شما تنها با گزینه رو به رو هستید که با عبارت «Hide view stories» قابل مشاهده میباشد؛ یادتان باشد که قبل از اینکه استوری ها را با قصد مخفیانه می خواهید ببینید، حتما باید تیک این گزینه را فعال کنید و سپس به صورت اتومات هر چقدر استوری ببینید، بدون سین انجام می شود. در نظر داشته باشید که فقط از این اپلیکیشن برای موضوع دیدن استوری اینستاگرام به صورت مخفی و پنهان استفاده کنید و الباقی کار ها را از داخل اینستاگرام اصلی انجام دهید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *