خانه / گالری طوری / دیالوگ های ماندگار / ۱۰ دیالوگ برتر فیلم گرگ وال استریت به همراه عکس های جردن بلفورت

۱۰ دیالوگ برتر فیلم گرگ وال استریت به همراه عکس های جردن بلفورت

گالری عکس نوشته فیلم گرگ وال استریت

دیالوگ فیلم گرگ وال استریت

فیلم گرگ وال استریت به انگلیسی The Wolf of Wall Street یکی از پر بیننده، و محوب ترین فیلم هایست که در ۱۵ نوامبر سال ۲۰۱۳در ایالات متحده منتشر شده و به سرعت شهرت یافت.

این فیلم فوق العاده که با موضوعات انگیزشی و موفقیتی است بر گرفته از کتاب شیوه گرگ اثر جردن بلفورت میباشد. و اما با سایت باشعوری همراه شوید تا به بخش گالری برویم.

گالری عکس نوشته فیلم گرگ وال استریت

این فیلم پس از انتشارش به فروشی بیش از  ۳۹۲ میلیون دلار رسید در حالی که می توان گفت یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما بوده است. اما از این هم نمیتوان گذشت که یکی از دلایل بزرگی که باعث فروش بالای این فیلم شده است بازیگران مطرحی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

بازیگران مطرحی همچون  لئوناردو دی کاپریو ، ژان دوژاردن ، کایل چندلر ، متیو مک کانهی ، جونا هیل ، راب رینر ، جان فاورو ، مارگو رابی  که در این فیلم ایفای نقش کرده اند یکی از دلایل شهرت بالای این فیلم بوده است.

از هرچه بگذریم باید به این موضوع اشاره کرد که خوده دیکاپریو یکی از بزرگ ترین بازیگران سینمای هالیوود است. او در تمام فیلم هایی که در آن ها بازیگری کرده به خوبی به تمام مخاطبانش نشان داده است که می تواند از خوده کاراکتر های واقعی هم بهتر بازی کند.

فیلم گرگ وال استریت برنده جوایز متعددی شده است که برخی از این جوایز عبارتند از :

  • نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای لئوناردو دی کاپریو
  • نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای جونا هیل
  • نامزد اسکار بهترین کارگردانی برای مارتین اسکورسیزی
  • نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی برای ترنس وینتر

عکس نوشته های فیلم گرگ وال استریت برای پروفایل

این فیلم برگرفته از کتاب گرگ وال استریت جوردن بلفرت بوده،که موضوع آن درباره فردی است که در بازار سهام وارد میشود. و اما آن قدر که او نسبت به پول اشتیاق دارد،شروع میکند به درآمد زایی غیر مجاز و فرار مالیاتی و استفاده از مواد و… به قدری که زندگی او به تباهی کشیده میشود.

و اما بازیگر محبوب دیکاپریو در نقش اصلی این فیلم قرار دارد که همچنین رفیق صمیمی او در فلیم با بازیگری جونا هیل بوده است. سپاس گذاریم که تا پایان ما را همراهی کردید،امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *