خانه / بیوگرافی / بازیگر / هر آنچه که باید در مورد جنیفر لوپز بدانید ؛ خواننده و بازیگر معروف آمریکایی

هر آنچه که باید در مورد جنیفر لوپز بدانید ؛ خواننده و بازیگر معروف آمریکایی

بیوگرافی و زندگینامه کامل جنیفرلوپز

اگر می خواهید در مورد جنیفر لوپز بدانید ابتدا باید گفت که او خواننده، بازیگر، صداپیشه، رقصنده و ترانه سرای آمریکایی بوده که در واقع به دلیل استعداد هایی که داشته به چنین درجاتی رسیده است همچنین جنیفر لوپز با نام کامل جنیفر لین لوپز به انگلیسی Jennifer Lopez در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در کسل هیل ناحیه ی برونکس، نیویورک آمریکا متولد شد.

لازم به ذکر است که وی یکی از طراحان مد و مدلینگ های برتر نیویورک بوده و البته امروزه اکثر زمان هایش را به استعدادیابی می گذراند و به این باور داشته که هر کسی در هر مکانی استعداد های درخشان خود را شکوفا می کند. در ادامه باشعوری شما را به شناخت در مورد جنیفر لوپز راهنمایی می کند.

دوران کودکی و خانواده اش

پدر و مادری وی دیوید و گوآدالوپ نام دارند؛ مادرش مربی مهد کودک و پدرش متخصص رایانه می باشد، همچنین مذهب هر دوی آن ها پورتوریکویی تبار و کاتولیک بوده که در شهر پونسی در جنوب پورتوریکو متولد شده اند. جنیفر یک خواهر بزرگ‌ تر به نام لسلی دارد و خواهر کوچک‌ ترش لیندا لوپز به شغل خبرنگاری مشغول است.

پدر جنیفر لوپز، دیوید، ابتدا در یک شرکت بیمه به نام گاردین در شیفت شب کار می‌کرد؛ مدتی بعد به عنوان یک متخصص رایانه در شرکت استخدام می‌شود. زمانی که جنیفر به دنیا می‌آید خانوادهٔ آنها در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کردند که پس از مدتی با پس‌انداز کردن پول، موفق به خرید خانه‌ ای بزرگ‌ تر و دو طبقه می‌شوند و این گام بزرگی برای خانواده‌ای با وضع مالی ضعیف بود.

پدر و مادر جنیفر لوپز تأکید بسیاری بر اخلاق‌ مداری در کار داشته و همواره فرزندانشان را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق می‌کردند. همچنین برای اینکه فرزندانشان در زمینه‌ های کاری خود دچار مشکلی نشوند، آن ها را به اجرای خوانندگی و تمرین رقص در مقابل یکدیگر برای افزایش مهارتشان تشویق می کردند.

جنیفر لوپز از سن ۵ سالگی در کلاس های خوانندگی و رقص شرکت می کرد. جنیفر تحصیلات مقدماتی خود را در مدارس و دبیرستان کاتولیک در برونکس به پایان رساند. در دوران مدرسه در رشته های ژیمناستیک و سافت بال موفقیت های زیادی در سطح ملی به دست آورد.

اولین فعالیت حرفه ای بازیگری جنیفر لوپز

معرفی جنیفر لوپز

در مورد جنیفر لوپز باید گفت که سال آخر دبیرستان نقش کوتاهی را در فیلم دختر کوچک من بازی کرد و پس از آن بود که به بازیگری علاقمند شد. اما خانواده اش با او مخالفت کردند، جنیفر مجبور شد خانه را ترک کند و به منهتن بیاید تا بتواند در رشته ی مورد علاقه ی خود فعالیت کند.

این گونه بود که لوپز اولین فیلم حرفه ای خود را در سال ۱۹۹۱ با نام «رنگ های زنده» شروع کرد. مدتی بعد از آن در فیلم «سلنا» به عنوان نقش اول بازی کرد. این فیلم در مورد زندگی یک هنرمند آمریکایی بود.

فیلم بعدی جنیفر شروعی بر دوران محبوبیت او بود؛ «خارج از دید» فیلمی بود که لوپز برای ایفای نقش در آن درخواست دستمزد یک میلیون دلاری کرد. وی با این یک میلیون دلار به اولین زن لاتین تبار در تاریخ سینما تبدیل شد که چنین مبلغی را برای بازی در یک فیلم سینمایی دریافت کرده است.

فیلم های معروف جنیفر لوپز

از فیلم های معروف جنیفر لوپز می توان به قطار پول در کنار وسلی اسنایپس و وودی هارلسون، سلنا، جک در کنار رابین ویلیامز، آناکوندا در کنار اوون ویلسون، دور برگردان در کنار شان پن، خارج از دید در کنار جورج کلونی، برنامه ریزی عروسی در کنار متیو مک کانهی، سلول، چشم فرشته ای در کنار جیمز کاویزل و خدمتکاری در منهتن را نام برد.

دختر جرسی در کنار بن افلک، مایل هستید برقصیم در کنار ریچارد گی یر، مادر شوهر هیولا، یک زندگی ناتمام در کنار رابرت ردفورد و مورگان فریمن، شهر مرزی، ال کانتانته در کنار مارک آنتونی، نقشه جایگزین، پارکر در کنار جیسون استاتهام و پسر همسایه در کنار رایان گوزمن از دیگر فیلم های موفق جنیفر لوپز هستند.

جنیفر لوپز در دنیای موسیقی

اگر می خواهید بیشتر در مورد جنیفر لوپز بدانید باید بگویم که وی در سال ۱۹۹۹ فعالیت در دنیای موسیقی را با سبک های R&B – Pop – Hip hop شروع کرد و اولین آلبوم خود با نام آن د سیکس را روانه بازار نمود.

عرضه آلبوم دوم لوپز (جی. لو) هم زمان بود با اکران فیلم طراح مراسم ازدواج. هردوی این آثار در زمره برترین ها قرار گرفت و جنیفر لوپز اولین زن در تاریخ شد که هم زمان فیلم و آلبومی پرفروش از وی عرضه شد که هر دو در بالاترین رتبه قرار گرفتند.

نسخه ریمیکس آلبوم دوم جنیفر لوپز نیز در سال ۲۰۰۲ عرضه شد و جزء برترین های بیلبورد ۲۰۰ در آمریکا قرار گرفت. فروش ۵۵ میلیون دلاری آلبوم ها و ۱۰۰میلیون دلاری فیلم های جنیفر لوپز تاکنون، باعث شده وی در زمره برترین هنرمندان آمریکا قرار بگیرد و پردرآمدترین هنرمند لاتین تبار قلمداد شود.

تا ماه مارس ۲۰۱۴ دارایی خالص وی، ۲۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. از آخرین آثار وی نیز می توان به آهنگ ما یکی هستیم (اوله اولاً) اشاره نمود که در آن پیت بول و کلودیا لیت اجرای قسمتی از آهنگ را بر عهده داشتند. این آهنگ به عنوان آهنگ رسمی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل انتخاب شد.

چگونه پوستی صاف و شفاف داشته باشیم؟

جنیفر لوپز در دنیای موسیقی

جوایز و افتخارات جنیفر لوپز

جنیفر لوپز طی سال های فعالیت خود موفق به جوایز ذیل شده است:

  • جایزه موزیک ویدئوی MTV برای بهترین نماهنگ الکترونیک
  • جایزه موسیقی MTV اروپا برای بهترین خواننده زن
  • جایزه سینمایی MTV برای بهترین اجرای ترسناک
  • جایزه ی رسانه ای پیشتاز GOLD
  • جایزه ی برگزیده کودکان نیکلودین برای محبوبت ترین بازیگر زن
  • جایزه سینمایی MTV برای خوش پوش ترین زن
  • جایزه موسیقی MTV اروپا برای بهترین آر اند بی
  • جایزه موسیقی آمریکا برای بهترین هنرمند زن پاپ
  • جایزه ی موسیقی MTV برای بهترین ویدئوی هیپ هاپ
  • جایزه ویژه نوجوانان برای شخصیت تلویزیونی برگزیده
  • جایزه ی اسطوره جهانی موسیقی برای مشارکت در هنر
اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

بیوگرافی دونالد ترامپ ؛ رئیس جمهور و میلیاردر آمریکایی

بیوگرافی دونالد ترامپ ؛ رئیس جمهور و میلیاردر آمریکایی

بیوگرافی دونالد ترامپ دونالد ترامپ Donald John Trump یکی از شخصیت های میلیاردر در ایالات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *