خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تصویری خصوصی کردن اکانت توییتر فقط با ۳ کلیک

آموزش تصویری خصوصی کردن اکانت توییتر فقط با ۳ کلیک

چگونه حساب توییتر خود را شخصی سازی کنیم

آموزش تصویری خصوصی کردن اکانت توییتر

توییتر یکی از شبکه های قدرتمند جهانی بوده که کاربران زیادی را مشغول خود کرده است. بسیاری از افراد هستند که روزانه توییت های بسیاری را منتشر می کنند که از این رو می توان گفت که این توییت ها شخصی بوده و مسئله ای که در این میان مهم می باشد، این است که هر شخصی میتواند با فالو یا دنبال کردن، توییت ها را نیز مشاهده کند.

در قسمت قبل به آموزش خصوصی سازی اینستاگرام اشاره کردیم اما آیا چنین قابلیتی در توییتر نیز وجود دارد؟ در جواب این سوال باید بگم که بله شما می توانید حساب خود را به راحتی شخصی سازی کنید تا از این پس هر کسی که بخواهد شما را فالو کند در ابتدا شما آن را تایید کنید و سپس توییت ها برایش قابل مشاهده شود.

برای دوستان تازه وارد این سوال پیش آمده که چگونه حساب توییتر خود را شخصی سازی کنیم؟ پس در ادامه با سایت باشعوری همراه باشید تا به صورت تصویری و قدم به قدم به سوال شما پاسخ دهیم

چگونه حساب توییتر خود را شخصی سازی کنیم؟

اولین کاری که برای خصوصی کردن اکانت توییتر باید انجام دهید؛ این است که به بخش تنظیمات توییتر مراجعه کنید ( روی عکس پروفایل بالای صفحه کلیک کنید تا منوی اصلی برایتان ظاهر شود سپس همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم؛ روی گزینه Settings and privacy کلیک کنید)

آموزش خصوصی کردن اکانت توییتر

بعد از وارد شدن به صفحه تنظیمات، همانطور که میدانید، با گزینه های زیادی برخورد خواهید کرد که البته برای شخصی سازی حساب توییتر می بایست روی گزینه Privacy and safety کلیک کنید که به وضوح در تصویر به آن اشاره شده است.

شخضی کردن حساب توییتر

پس از وارد شدن به صفحه خصوصی و امنیت، یک گزینه در ردیف اول به عبارت Protect your Tweets در دسترس شما می باشد که دکمه آن به صورت پیش فرض خاموش است پس شما تنها کاری که در آخرین مرحله باید انجام دهید، این است که روی دکمه کناری کلیک کنید تا از این پس اکانت توییتر شما قفل و خصوصی شود.

قفل کردن اکانت توییتر

راستی لازمه که یادآوری کنم؛ شما در توییتر نیز مانند تلگرام می توانید پست نظرسنجی منتشر کنید. البته اگر اطلاع کافی در این موضوع ندارید می توانید با کلیک بر روی آموزش گذاشتن نظرسنجی در توییتر ، از این قابلیت بهره مند شوید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *