خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / حذف دستگاه های متصل به تلگرام | لغو دسترسی دستگاه های ناشناس به اکانت شما

حذف دستگاه های متصل به تلگرام | لغو دسترسی دستگاه های ناشناس به اکانت شما

چگونه اکانت تلگرام خود را از گوشی دیگران پاک کنیم

آموزش تصویری حذف دستگاه های متصل به تلگرام

امروزه پیام رسان تلگرام یکی از اصلی ترین شبکه های ارتباط با مخاطبین می باشد که به همین جهت لازم است تلگرام خود را در گوشی یا سیستم کامپیوتر خود داشته باشیم. اما لازم است حواستان باشد که چند سیستم به حساب تلگرام شما دسترسی دارند به همین جهت لازم است هر چند وقت یکبار حساب اصلی تلگرام خود را چک کنید تا خدایی نکرده شخص دیگری به اکانت تلگرام شما دسترسی نداشته باشد.

چگونه بفهمیم چند دستگاه به اکانت تلگرام ما متصل هستند؟

به لطف طراحی حرفه ای تلگرام، شما عزیزان به راحتی می توانید متوجه سیستم های متصل به تلگرام خود را شوید، البته به شرطی که صاحب اصلی حساب تلگرام خود شما باشید. پس اگر برای شما هم این سوال پیش آمده: چگونه اکانت تلگرام خود را از گوشی دیگران پاک کنیم؟ در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید تا به صورت مرحله به مرحله، آموزش را به شما عزیزان ارائه دهیم.

چگونه اکانت تلگرام خود را از گوشی دیگران پاک کنیم؟

در ابتدای کار شما باید وارد صفحه تنظیمات تلگرام شوید که برای اینکار روی گزینه ۳ خطی در بالای صفحه کلیک کنید تا منوی دسترسی برایتان فعال شود سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ بر روی گزینه 《Settings》 کلیک کنید.

لغو دسترسی دستگاه های ناشناس به اکانت تلگرام

پس از وارد شدن به صفحه تنظیمات تلگرام، باید وارد بخش سیستم های تلگرام شوید که می توانید بر روی گزینه 《Devices》 کلیک کنید. (تا حالا برای شما سوال پیش نیامده که چگونه عکس پروفایل تلگرام خود را از دید کاربران پنهان کنیم؟ 🤔)

چگونه دیگران را از اکانت تلگرام خود بیرون کنیم

در صفحه سیستم های تلگرام، شما می توانید هر دستگاهی که به اکانت تلگرام تان وصل شده است را مشاهده کنید (البته در صورت اتصال به حساب شما) برای مثال همانطور که در تصویر مشاهده می کنید؛ یک سیستم به حساب تلگرام متصل شده است که حتی نوع سیستم هم برایتان مشخص می شود (PC – Windows 10) حتی نام کشور آی پی نیز برایتان مشخص می باشد.

بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام

شما به راحتی می توانید دسترسی سیستم های دیگر به تلگرام خود را مسدود کنید؛ با کلیک بر روی سیستم مورد نظر، یک نیم صفحه برایتان باز می شود با سوال: (آیا مطمئن هستید که سیستم را مسدود کنید؟) و در نهایت شما با کلیک بر روی «TERMINATE» سیستم را از حساب تلگرام خود بیرون می اندازید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

2 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید… اگر اینکارو کنیم برای طرف هم مشخص میشه؟

  2. اگه اون طرف ما رو بیرون کرد چیکار کنیم؟!؟!؟از اکانت خودمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *