خانه / سبک زندگی / انگیزشی / تغییر دادن دنیا با ۶ راهکار پیشنهادی با کمک خودتان

تغییر دادن دنیا با ۶ راهکار پیشنهادی با کمک خودتان

تغییر دادن دنیا چگونه آغاز میشود

تغییر دادن دنیا در کم‌ترین زمان ممکن ، به کمک خودتان در زندگی ، به وسیله تلاش امکان پذیر میباشد. میدانید اکثر ما انسان ها در همین چهارچوب فکری گیر کرده ایم و همیشه در حال اعتراض از سیستم اقتصادی و… هستیم چرا که قالب های ذهن ما در همین حد عمل خواهد کرد و ما اینگونه فکر میکنیم که اگر میخواهیم دنیا و سیستم های ظالم و ستمگر را تغییر دهیم ابتدا باید نسبت به آنان اعتراض کرده و هرج و مرج بوجود بیاوریم.

(حالا که به فکر تغییر و تحول هستی، شک نکن که خیلی ها به همین طرز فکر نرسیدند و شما همین الان، دو هیچ از بقیه افراد جلوتری، اما حالا که می خوای این پست جذاب رو بخونی، در ابتدا یه پیشنهاد جذاب برات دارم، سایت باشعوری یکی از طراحان برتر ایران در زمینه عکس نوشته های پروفایلی بوده که شما عزیزان می توانید به راحتی تصاویر را دانلود کنید و در پروفایل های شخصی خود بگذارید به همین مناسبت، همین حالا روی عکس نوشته های انگیزشی برای پروفایل ضربه بزنید تا متن های انرژی مثبت را با شخصیت خود میکس کنید)

باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنم که خیر اگر تا کنون نسبت به این موضوع اینگونه نگاه می‌کردید، زین پس باید دیدگاه خود را تغییر دهید، پس برای شروع تغییر دادن دنیا با تیم باشعوری همراه شوید. اما بگذارید به شما بگویم که سوال تغییر دادن دنیا چگونه آغاز میشود سوال مهمیست که حتما باید به آن توجه کنید که من در بخش بعدی آن را برای شما باز تر خواهم کرد.

تغییر دادن دنیا چگونه آغاز میشود ؟

تغییر دادن دنیا چگونه آغاز میشود؟ این سوالی است که ما انسان ها به آن زیاد توجه نمیکنیم، اما بگذارید بگویم که اکثرا ما ها به آن حداقل یکبار در زندگیمان بر خورده ایم. اجازه دهید با مثالی برای شما بهتر این موضوع را باز کنم:

مطمئنا شما عزیزان در زندگی خود با مسائلی همچون مسائل اقتصادی و یا مسائل فردی برخورده اید که متوجه شده اید در زندگی انسان ها مسیر هایی که برای بهبود این وضعیت انتخاب کرده اند اشتباه است و به خود می گویید که حتما باید من برای درست کردن آن ها کاری انجام بدهم تا بتوانم دنیا را نجات دهم و دیگران را از دیدگاه های اشتباهشان باخبر کنم.

حال من قصد دارم عواملی را به شما بگویم که کمک کرده تا شما با چگونگی تغییر دنیا بهتر آشنا شده تا بتوانید برای رسیدن به این هدف ارزشمند تلاش کنید. شاید این داستان را شنیده اید که در آن فردی قصد دارد دنیا را تغییر دهد ولی با گذشت زمان متوجه می شود که او برای اینکه دنیا را تغییر دهد ابتدا باید کشورش را تغییر داده اما باز هم به این پی میبرد که اگر بخواهد کشورش را تغییر بدهد ابتدا باید شهرش را تغییر دهد.

عکس نوشته های انرژی مثبت و موفقیت

اما چندی بعد متوجه میشود که آیا چگونه می تواند شهرش را تغییر دهد در حالی که محله ی خود را نمی تواند تغيير دهد پس به این فکر می افتد که ابتدا کوچه و آدماهای آن را تغییر دهد می تواند محله ی خود و نهایتا جهان را تغییر دهد اما باز نیز پی میبرد که ابتدا باید خانواده خود را آگاه کرده و تغییر دهد تا به هدف خود برسد اما می دانید نهایتا این داستان چگونه به پایان می رسد؟

او به یک راز بزرگ پی میبرد که می تواند به کمک آن راز دنیا را نیز تغییر دهد و آن راز ارزشمند چیزی نیست جز اینکه او ابتدا باید خود را تغییر داده تا بتواند خانواده، کوچه، محله، شهر، کشور، و نهایتا جهان را تغییر دهد. می دانید هدف من از تعریف این داستان چه بود؟

من در تلاشم تا به شما بگویم اگر هدفتان تغییر دادن دنیا است ابتدا باید خودتان را خوب بشناسید چرا که شما زمانی که به خودشناسی نرسیده اید آیا چگونه می توانید دنیا را با این عظمت تغییر داده و جهان را جای زیبایی برای زندگی کنید. پس برای تغییر دنیا ابتدا باید بدانیم که چگونه خود را تغییر دهیم.

چگونه خود را تغییر دهیم ؟

چگونه خود را تغییر دهیم

چگون خود را تغییر دهیم ؟ بیش از ۴ میلیارد سال است که زمین وجود دارد اما فقط ۲۰۰ هزار سال است که انسان های مدرن سبب پیشرفت جهان پیرامون خود شده اند. قصد دارم بگویم که انسان به وسیله عقل و قدرت تعقل و اندیشیدن توانسته دنیا را به سلطه خود در آورد پس چیزی که ما را با موجودات دیگر متمایز می کند همین اندیشیدن و انتخاب های ماست، حال از خود میپرسیم که آیا چگونه خود را تغییر دهیم؟

بگذارید به شما بگویم که عواملی هستند که اگر تلاش کنید تا آنها را عملی کنید به راحتی میتوانید خود را تغییر داده و به هدف خود برسید فقط ابتدا باید انتخاب کنید که می خواهید خود را تغییر دهید، زیرا که اگر آماده تغییر نباشید تمام تلاش ها بی نتیجه می ماند.
عواملی که سبب می شود تا خود را تغییر داده و به مسیر درست هدایت کنید عبارتند از:

  • داشتن اعتماد بنفس
  • خودشناسی
  • ورزش کردن
  • پذیرفتن و انتخاب برای تغییر کردن
  • برنامه ریزی صحیح
  • سحر خیز بودن

اینها عواملی هستند که سبب شده تا شما بتوانید با عمل به این نکات و قرار دادن خود در این مسیر به هدف خود برسید، اما دقت داشته باشید که به تمام عوامل و نکات بالا به درستی عمل کرده و خود را در این چهار چوب صحیح قرار دهید.

داشتن اعتماد به نفس

چگونه دنیا را تغییر دهیم

داشتن اعتماد به نفس کمک کرده تا خود را دوست داشته و در هر شکستی نا امید نشوید چرا که اعتماد به نفس درونتان موجب انگیزه بی رونتان شده و قدرتی که از آن بدست می آورید شما را در مسیر دشوار تغییر کردن یاری مینماید، فقط مراقب باشید که اعتماد به نفستان تبدیل به غرور کاذب نشود چرا که همان قدر که اعتماد به نفس شما را یاری میکند همان قدر نیز غرور بی جا شما را نابود کرده و مانع رسیدن به هدفتان می شود، پس به این نکته نیز توجه فرمایید.

ورزش کردن

ورزش کردن سبب می شود تا شما انگیزیتان برای کارهایی که در طول روز انجام می دهید بیشتر شود، چرا که ورزش کردن خود مانند هدفی است که وقتی آن را انجام می دهید، احساس قدرت کرده و خود را برای انجام هر کاری که شما را در مسیر صحیح زندگی قرار دهد آماده می کند پس این گزینه نیز تأثیر بسزایی در تغییر دادن دنیا و همچنین خود دارد. فقط توجه داشته باشید که ورزشی را انجام دهید که به آن علاقه دارید و به این موضوع نیز دقت کنید که ورزشی را که انجام می دهید نیمه کاره رها نکنید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با ورزش بادی ریتم

خودشناسی

یکی از بزرگ ترین عواملی که شما را کمک کرده تا بتوانید تغییر کنید خودشناسی است، شما تنها زمانی می توانید خود را بشناسید که به درون خود سفر کرده و عواملی که سبب ضعف شخصیتی شما می شود را بیابید و برای اصلاح آن تلاش کنید، پیدا کردن خلق و خوی درونیتان و آشنایی با احساس ها و کنترل ذهنتان می تواند شما را به درجات بالای خودشناسی برده و سبب شوید تا شما با کمی انگیزه و تلاش به هدف خود برسید.

پذیرفتن و انتخاب برای تغییر کردن

شما عزیزان ابتدا در مرحله اول باید انتخاب کنید که میخواهید تغییر کرده و بپذیرید که نیاز دارید که خود را اصلاح کنید، اجازه دهید با مثالی این بخش را برایتان توضیح دهم. شاید شما داستان فنجانت را خالی کن را شنیده باشید که در این داستان نویسنده سعی دارد تا به شما بگوید زمانی که فنجان ذهنی شما پر است نمی تواند چیزی را بپذیرد و یا بهتر است بگویم بیاموزد پس شما ابتدا باید سعی کنید تا ذهنتان را خالی کرده و آماده دریافت اطلاعات باشید.

برنامه ریزی صحیح

یکی از مهم ترین عواملی که شما را در مسیر تغییر قرار می دهد برنامه ریزی صحیح برای زندگیتان می باشد. فردی که در زندگی خود برنامه ریزی ندارد از تمام کار های خود عقب افتاده و دچار استرس درونی میشود که این استرس به همراه خود ترس را بوجود آورده و انسانی که بترسد اختیار خود را از دست داده و همان طور که می دانید انسانی که اختیار نداشته باشد انسان نیست، پس سعی کنید تا براساس کار ها و اخلاقیات و اهداف خود برنامه ای برای روز خود نوشته و با انجام آنها به هدفتان برسید.

سحر خیز بودن

باید حتما به این موضوع توجه کنید که برای تغییر دادن دنیا حتما باید سحر خیز باشید، شاید بگویید چرا ؟ اما میخواهم به شما بگویم که زمانی که شما صبح زود بیدار میشوید تمام سیستم های مغزیتان آماده به کار شده و شما میتوانید ایده های مناسب داده و همینطور در صبح زود انرژیتان چندیدن برابر است و شادابی که شما در صبح دارید موجب می شود تا روز خوبی را برای خود سپری کنید،

چرا که اگر روزتان را خوب شروع کنید در ادامه نیز روز خوبی در پیش دارید، و یادتان باشد که شما زمانی موفق خواهید شد که بتوانید خود را از گرمای زیر پتویتان خارج کرده و برای ساختن زندگی خوب تلاش کنید. این ها نیز نکاتی بودند که موجب می شوند تا شما خود را تغییر داده و بتوانید به هدف اصلی تان یعنی تغییر دادن دنیا برسید، و سعی داشته باشید که به همه نکات دقت کرده و به آنها عمل کنید چرا که این نکات باعث میشوند تا شما عزیزان در تمام مراحل زندگیتان موفق و خوشنود شوید و امیدوارم که از مطالعه این پست لذت برده و از نکات آن بهره‌ مند شوید، سپاسگزاریم که ما را تا پایان همراهی کردید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

جاذبه های گردشگری مسکو

معرفی شهر مسکو در روسیه ؛ همراه با ۸ جاذبه گردشگری

معرفی شهر مسکو در روسیه شهر مسکو یکی از زیباترین شهر های کشور روسیه بوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *