خانه / گالری طوری / عکس پروفایل / ۱۱ عکس نوشته تبریک تولد به دوست صمیمی به انگلیسی برای پروفایل

۱۱ عکس نوشته تبریک تولد به دوست صمیمی به انگلیسی برای پروفایل

عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عزیزم به انگلیسی

عکس نوشته تبریک تولد به دوست صمیمی به انگلیسی برای پروفایل

تولد رفیقی نزدیک شده که بیشترین خاطراتم رو از اون دارم و میتونم به جرات بگم، تنها کسی که باعث شد تا به زندگیم ادامه بدم، همین رفیقی بوده که قراره تولدش بشه و الان هم دارم به این فکر میکنم که چه هدیه ای براش تهیه کنم، فقط باید رفیق داشته باشی که وقتی تولدش میشه، آنچنان ذوق داری که می خوای بهترین سورپرایز رو براش داشته باشی…. رفیق قدمی یعنی اونی که تمام خوشی ها و غم هایی که داشتید رو با هم سپری کرده اید و هیچوقت هم یادتان نمی رود، روزی که انقدر ناراحت بودی که می خواستی به زمین و زمان بد و بیرا بگید اما فقط رفیقم بود که اومد و منو با حرفاش آروم کرد و دوباره آرامش رو برام مهیا کرد….

یادت باه که بهترین کادو رو برای رفیقت آماده کنی تا حسابی خوشحال بشه چرا که سورپرایز کردن رفیق خیلی ارزشمنده و کلی تو اون روز برای جفتتون خاطره میشه. اما دوستان زیادی هستند، زمانی که تولد دوست صمیمی شان نزدیک میشه، می خواهند یک عکس نوشته تولدت مبارک رفیق را برای پروفایل خود دانلود کنند و با کلی جستجو در گوگل متوجه می شوند که ای داد بی داد، چقدر عکس ها بی کیفیت هستند.

پس اگر به سایت باشعوری اومدی، اول از همه باید تولد رفیق شما را از صمیم قلب تبریک بگوییم و دوم اینکه با کیفیت ترین عکس و جملات تبریک تولد در مورد رفیق را برای شما عزیزان طراحی و تولید کرده ایم و در ادامه می توانید بهترین عکس نوشته های تولد دوست صمیمی را به زبان انگلیسی برای خود دانلود کنید که البته لازم به ذکر است که با زیرنویس فازسی برایتان مهیا شده است.

گالری عکس نوشته تولدت مبارک رفیق عزیزم به انگلیسی

زیباترین عکس نوشته های انگلیسی با ترجمه فارسی را در مورد تبریک تولد به رفیق صمیمی در اختیار شما عزیزان قرار دارد که میتوانید به صورت گالری آن ها را تماشا کنید و آن ها را به آرامی ورق بزنید تا در صورت رضایت، بتوانید آن ها را دانلود کنید. پیشنهاد می کنم که حتما از عکس نوشته ها در پست و استوری اینستاگرام استفاده کنید تا دوست خود را سورپرایز کرده و یک مهمانی درجه یک نیز به همین مناسبت باشکوه برایش مهیا کنید.

در سایت باشعوری می توانید به دنیایی از عکس نوشته های زیبای پروفایلی دسترسی داشته باشید که همین منظور می توانید از آن ها در پروفایل های واتساپ، تلگرام و اینستاگرام استفاده کنید و در گالری موبایل خود ذخیره کنید چرا ما با تخصص در زمینه طراحی و تولید عکس پروفایل ها به جرات می توانیم بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *