خانه / استایل و زیبایی / بهترین عطر های زنانه | معرفی ۱۰ پرفیوم با ماندگاری بالا

بهترین عطر های زنانه | معرفی ۱۰ پرفیوم با ماندگاری بالا

خوشبوترین عطر های زنانه

بهترین عطر های زنانه با ماندگاری بالا برای خانم های جذاب

خانم ها معمولا دوست دارند که در همه جا و همه وقت از بوی خوبی برخوردار باشند اما نکته ای که بسیاری از خانم های خوش سلیقه به آن فکر می کنند این است که باید عطر خود را بر معیار های فصلی و سال انتخاب کنند تا در نهایت بتوانند به روز خوش بو باشند.

در واقع خیلی از افرا هستند که همه زندگیشان را با یک نوع عطر و بوی خاص می گذرانند و در همه جا با همان عطر شناخته می شوند ولی در مقابل، خانم هایی هستند که همیشه به دنبال تازگی هستند و از عطر های با رایحه های متنوع در مراسمات و مجالس مختلف استفاده می کنند.

پس اگر از سری خانم هایی هستید که به دنبال بهترین عطر زنانه در سال ۲۰۱۹ می گردید ، بهترین جا رو انتخاب کردید و در ادامه مطلب با ما همراه باشید. (اگر دختر باشی، تا بدونی که هر وقت بخوای بری بیرون، باید یه عطری به خودت بزنی تا دقیقا شبیه به GPS گوشی عمل کنه “یعنی اگر از یه کوچه رد میشی، تا چند دقیقه بعد اگر یکی از اون مسیر اومد، متوجه بشه که فلانی اینجا بوده 😂😎” یعنی اینطوری بگم که همیشه یه عطری رو استفاده می کردم تا ماندگاریش انقدر بالا باشه که یه مسیر دنباله دار رو شبیه سازی کنه…. راستی اگر از دختر خانم هایی هستی که به دنبال عکس نوشته های باحال و فانتزی می گردی و وسواس خاصی در انتخاب عکس پروفایل داری؛ حتما روی لینک قرمز کلیک کن)

عطرهای معروف زنانه با ماندگاری بالا

سایت باشعوری با تحقیقاتی که در مورد عطر های زنانه در سال ۲۰۱۹ داشته است به نتیجه رسیده است تا ۱۰ مورد از آن ها را برایتان معرفی کند البته ناگفته نماند که این عطر ها فقط مختص به یک فصل نیز بلکه تنوعاتی از چندین فصل را برایتان به نمایش گذاشته ایم.

  1. عطر زنانه پاکو رابان لیدی میلیون ابسولوتلی گلد
  2. عطر زنانه ویوا لا جویسی
  3. عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر
  4. عطر زنانه شالیمار
  5. عطر زنانه ولنتينو
  6. عطر زنانه بلک اوپیوم
  7. عطر زنانه زدیگ اند ولتایر
  8. عطر زنانه پرادا کندی
  9. عطر زنانه نینا ریچی
  10. عطر زنانه جادور دیور

عطر زنانه پاکو رابان لیدی میلیون ابسولوتلی گلد

عطر زنانه پاکو رابان لیدی میلیون ابسولوتلی گلد

طرفداران عطرهای پاکو رابان (Paco Rabanne) در سال ۲۰۱۲ با یک سورپرایز جدی روبرو شدند. پاکو رابان سری Lady Million را با معرفی یک پرفیوم غلیظ و با کیفیت کامل‌تر کرد. این عطر با نام «Lady Million Absolutely Gold» معرفی شد.

لیدی میلیون ابسولوتلی گلد بسیار لوکس و شیک طراحی شده است و حجمی برابر با ۸۰ میلی‌لیتر دارد و نسبت به نسخه‌ی ۱۰۰ میلی‌لیتری‌اش قیمت مناسب‌تری دارد. بطری با طرح هندسی و رنگ طلایی‌اش بسیار خوش‌دست طراحی شده و به‌ خوبی در دست بانوان جا می‌شود.

روی قسمت بالایی درست جایی که برای اسپری کردن آن را فشار می‌دهید نام Lady Million Absolutely Gold به‌ خوبی حک شده است. نشان پاکو رابان هم در بالای سر این عنوان روی ضلع دیگر شیشه کار شده است. مایع درون بطری به رنگ طلایی است و از روی شیشه به‌وضوح دیده می‌شود.

پس از اسپری کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی تمشک خواهید شد. این ترکیب میوه‌ای و شیرین شادی و نشاط را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این ترکیب جای خود را به نت‌های میانی می‌دهد. نت‌های میانی از ترکیب گل یاسمین و شکوفه پرتقال ساخته شده‌اند.

بوی این ترکیب دوگانه و گلی انرژی مثبت شما را بیشتر می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌ های میانی می‌شوند. نت‌های پایانی از چوب کشمیر و شکوفه پرتقال ساخته‌ شده‌اند. بوی این ترکیب شیرین، مرکباتی و چوبی اعتماد به‌ نفس و تعادل روحی و جسمی مناسبی را به شما هدیه می‌کند.

عطر زنانه ویوا لا جویسی

عطر زنانه ویوا لا جویسی

عطر زنانه ویوا لا جویسی با رایحه شیرین، طبعی خنک و گروه بویایی گُلی- میوه ایی در سال ۲۰۰۸ روانه بازار عطر و ادکلن شد. این عطر با رایحه جذاب و فریبنده ایی که دارد و همچنین به دلیل شیشه ی بسیار لوکس و مجلل از سایر عطرها متمایز شده است.

عطر زنانه ویوا لا جویسی میزان پراکندگی و ماندگاری نسبتاً خوبی نیز دارد و انتخاب مناسبی برای روزهای بهاری و تابستانی است. خانم های با رده ی سنی ۲۰ تا ۴۰ سال میتوانند از این عطر استفاده کرد و از رایحه ی خوشبو و دلنشین آن نهایت لذت را ببرند.

از ویژگی های منحصر به فرد عطر ویوا لا جویسی میتوان به پخش بوی بیشتر آن در زیر نور آفتاب اشاره کرد. بوی غالب و اصلی این عطر توت وحشی ، کارامل و وانیل می باشد و به‌ محض اولین اسپری از Viva La Juicy روی پوست و محل نبض یا لباستان، متوجه بوی توت وحشی و پرتقال ماندارین خواهید شد. این ترکیب شیرین، انرژی و شادی را برای شما به ارمغان می‌ آورد.

پس از مدتی، نت‌های میانی جایگزین نت‌های آغازی می‌شوند. این نت‌ها از ترکیب گل یاسمین، گاردنیا و گل پیچ امین‌الدوله تشکیل ‌شده‌اند. شیرینی این نت‌های گلی، شادی و طراوت فراوانی را در شما و اطرافیانتان به وجود می‌آورد.

با گذشت زمان، متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب عنبر، کارامل، وانیل و چوب صندل تشکیل‌ شده‌اند. آرامش و تعادل روحی خوبی که از این ترکیب می‌گیرید، تا مدت‌ها در شما باقی خواهد ماند.

عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر

عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر

برند بولگاری، عطر جاسمین نویر(Jasmin Noir) را در سال ۲۰۰۸ تولید و روانه ی بازار کرد. این عطر که از رایحه‌ای شیرین و گرم بهره می‌برد، یکی از بهترین عطر های زنانه در سال ۲۰۱۹ می باشد که از مهبوبیت بسیاری برخوردار است

ساختار اصلی این عطر را گیاهان معطر تشکیل می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود تا بوی این عطر برای فرد استفاده‌کننده و اطرافیانش، یادآور آرامش و زیبایی طبیعت باشد.

این عطر در نت آغازین خود بوی ترکیبات سبز و گاردنیای یاسمنی را خواهد داشت و پس از آن در نت میانی خود رایحه یاس و بادام را به مشام اطرافیان خواهد رساند و در نهایت در نت پایانی خود رایحه دانه تونکا، روایح چوبی، شیرین بیان، مشک، کهربا ونعناع هندی را به مشام خواهد رساند.

عطر زنانه شالیمار

عطر زنانه شالیمار

عطر شالیمار محصول شرکت گرلن به عنوان یکی از بهترین عطر های زنانه سال ۲۰۱۹ نیز از جمله عطرهای مناسب برای استفاده‌ی خانم‌های مشکل‌پسند است. این ادو پرفیوم در عین آن که رایحه‌ای شیرین دارد، از اندکی تندی نیز برخوردار است و می‌تواند تأثیری بسیار مثبت بر روی دیگران بگذارد. گرلن شالیمار، طبعی خنک داشته و برای فصول بهار و تابستان سال ۲۰۱۹ از جمله بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

نت های این عطر به گونه ای بوده که در ابتدا با رایحه های لیمو، ترنج، سدر، مرکبات، پرتقال ماندارین شروع می شود و در اواسط نیز، نت های گل رز، خس خس، یاس، نعناع هندی، زنبق به مشام می رسد و در نت های پایانی می توانید از رایحه های مشکم زباد، مشک، اپانوکس، چوب صندل، چرم، دانه‌ی تونکا، وانیل لذت ببرید

عطر زنانه ولنتينو

عطر زنانه ولنتينو

این عطر پر طرفدار از سال ۲۰۱۱ روانه بازار شده است و از همان زمان تا به امروز طرفداران بسیاری داشته و همچنان سیر سعودی خود را در صف عطر های زنانه در سال ۲۰۱۹ دارد. این عطر که طعم شیرینی نیز دارد می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای خانم های سخت پسند و شیک پوش باشد.

بوی این عطر ترکیبی از گل و میوه می باشد که در نت آغازین خود بوی نارنج و توبر را خواهد داشت و پس از آن در نت میانی خود رایحه گل یاسمن و مریم و توت فرنگی را به مشام اطرافیان خواهد رساند

در نهایت در نت پایانی خود رایحه چوب سدر و عنبر و وانیل را به مشام خواهد رساند؛ این عطر که در ایتالیا ساخته شده است در لیست بهترین عطر های زنانه ۲۰۱۹ قرار می گیرد.

عطر زنانه بلک اوپیوم

عطر زنانه بلک اوپیوم

یکی از عطر هایی که همواره در سال های قبل نیز در بین لیست بهترین عطر های زنانه سال قرار داشته عطر ایو سن لورن مدل Black Opium بوده است. این عطر رایحه شیرین و تندی دارد که می تواند یکی از بهترین انتخاب های هر خانمی باشد.

این عطر خوش بو در نت آغازین خود بوی گلابی و شکوفه پرتقال و فلفل صورتی را خواهد داد که پس از آن در نت میانی خود با بوی گل یاس و قهوه آرامش وصف ناپذیری را به دارنده خود القا خواهد کرد.

این عطر خوش بو در نت پایانی نیز رایحه چوب کشمیر و سدر و نعنا هندی خواهد داشت. این عطر خوش بو طبع گرمی دارد و می توان از آن درتمامی فصول علی الخصوص پاییز و زمستان استفاده کرد.

عطر زنانه زدیگ اند ولتایر

عطر زنانه زدیگ اند ولتایر

برند Zadig & Voltaire برای اولین بار در سال ۲۰۱۶، دو عطر مردانه و زنانه را به بازار عرضه کرد که از آن استقبال بی نظیری صورت گرفت. این برند در سال ۲۰۱۷ این دو عطر را با همان رایحه مجددا تولید کرد.

امسال (۲۰۱۹) هم این عطر همچنان مد است و افراد زیادی از آن استفاده میکنند. عطر زنانه این برند دارای نت های چوبی، نعنای هندی، وانیل، مریم و یاس است.

عطر زنانه پرادا کندی

عطر زنانه پرادا کندی

عطر زنانه پرادا کندی که توسط Daniela Andrier خلق شد ، با رایحه ای گرم و شیرین برای مصرف در فصول سرد سال انتخاب عالی می باشد . این محصول با ترکیبی شکلاتی مانند و بسیار شیرین از کارامل ، مشک و نوعی صمغ برای استفاده در میهمانی های رسمی انتخاب بی نظیری است

همچنین با بطری جالب و بامزه ای که دارد برای خرید هدیه گزینه ی عالی می باشد . این محصل مخصوص هواداران رایحه ی خوشمزه کارامل طراحی شده . در تمام مدت استفاده از پرادا کندی بوی وانیل و مشک را استشمام خواهید کرد.

بطری پرادا به شکل یک استوانه طراحی شده است. روی این استوانه در یک نوار صورتی‌رنگ نشان تجاری پرادا با رنگ طلایی کار شده است. درپوش بطری مانند یک چتر روی سر کندی سوار شده است. پس از اسپری کردن پرادا کندی روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی کارامل خواهید شد.

این نت آغازی شیرین، شادی و نشاط را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه شاهد جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید بود. نت‌های میانی از ترکیب مشک و نت‌های پودری ساخته شده‌اند. بوی مشک اعتماد به‌ نفس شما را به شکل عجیبی بالای می‌برد.

پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از ترکیب وانیل و صمغ بنزویین تشکیل می‌شوند. بوی وانیل انرژی و هیجان را به شما هدیه می‌کند.

عطر زنانه نینا ریچی

عطر زنانه نینا ریچی

عطر زنانه نینا ریچی با الهام از خیالات نفسانی یک زن ساخته شده و شما را به رها کردن این توهمات دعوت می کند. در واقع نینا ریچی پذیرای رویاهای یک زن در وفق دادن با خواسته های نفسانی اش است.

طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «فرانسیس کورکجیان» (Francis Kurkdjian) انجام شده است. در استوانه‌ای و طلایی‌رنگ شیشه‌ی این عطر، اولین چیزی است که توجهتان را به خودش جلب می‌کند.

این در با شیشه‌ی دورنگ اکستسی هماهنگی خوبی داشته و به زیبایی آن افزوده است. مایع بی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی آن به‌راحتی دیده می‌شود. دور گردن بطری یک پارچه‌ی ساتن مشکی کار شده که وزن رنگی خوبی به ترکیب آن می‌دهد.

به‌ محض اولین اسپری از اکستسی روی پوست و در محل نبض یا لباستان بوی فلفل صورتی، هلو و گلابی را احساس خواهید کرد. این ترکیب میوه‌ای شیرین و کمی تند، انرژی و شادی را به شما هدیه می‌کند.

پس از مدتی نت‌های میانی با وجود گل رز، یاسمین و تمشک قرمز جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. بوی گل رز، انرژی‌های مثبت را به‌سوی شما فرستاده و حس هماهنگی و امنیت خوبی را در شما ایجاد می‌کند.

پس از مدتی طولانی شاهد جانشینی نت‌های پایانی به‌جای نت‌های میانی خواهید بود. این نت‌ها از ترکیب بنزویین، چوب سدر ویرجینیا، مشک، عنبر، کارامل، گیاه پاتچولی و وانیل تشکیل شده‌اند. بوی گرم مشک، اعتماد به‌ نفس شما را تقویت می‌کند. بوی شیرین کارامل و وانیل هم به شادی و نشاط نت‌ های ابتدایی اضافه می‌شود.

عطر زنانه جادور دیور

عطر زنانه جادور دیور

عطرهای دیور همیشه به خاطر کیفیت و ماندگاری‌شان معروف بوده و هستند. یکی از عطرهای برند دیور (Dior) که پس از معرفی شدنش به‌ سرعت فراگیر و جهانی شد، در سال ۱۹۹۹ ساخته شده است. این عطر زنانه «جادور» (J’adore) نام دارد.

بیشتر محبوبیت جادور به دلیل وجود نسخه‌ های متعددی است که از آن ساخته شده است. بطری این عطر بسیار جذاب و زنانه ساخته شده است. رنگ طلایی شیشه، حسی لوکس را به بیننده منتقل می‌کند. این عطر برای روزهای بهاری و پاییزی پیشنهاد می‌شود.

طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز برجسته «Calice Becker» انجام شده است. گردن طلایی بطری با اندازه‌ی کشیده و قوس مناسبی که دارد، شکل بطری را به طرز عجیبی منحصربه‌ فرد کرده است. سر بطری، مانند یک نگین ارزشمند می‌درخشد.

پس از اسپری کردن جادور روی پوست و محل نبضتان، بوی نارنج، گلابی، هلو، طالبی، گل ماگنولیا و پرتقال ماندارین را احساس خواهید کرد. این ترکیب شیرین و میوه‌ ای، هیجان و شادی را به روح شما تزریق خواهد کرد.

پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل مریم، آلوی سیاه، بنفشه، ارکیده، فریزیا، یاسمین، زنبق دره و رز ساخته‌شده‌اند. این ترکیب گلی، تمرکز و آرامش درونی را در شما ایجاد می‌کند.

در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از وانیل، مشک، چوب سدر و تمشک سیاه تشکیل‌شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌های ناب، حس شادی و تعادل درونی خوبی خواهید داشت.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

خوشبوترین عطر مردانه برای تابستان

۷ عطر مردانه مناسب برای فصل تابستان را از دست ندهید

بسیار پیش آمده زمانی که فصل تابستان فرا می رسد شما عزیزان به فکر خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *