خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش گذاشتن آهنگ روی عکس در استوری اینستاگرام (کامل و تصویری)

آموزش گذاشتن آهنگ روی عکس در استوری اینستاگرام (کامل و تصویری)

چگونه در استوری اینستاگرام روی عکس آهنگ بگذاریم

آموزش گذاشتن آهنگ روی عکس در استوری اینستاگرام همراه با تصاویر

یکی از قابلیت های جذابی که در استوری اینستاگرام دیده شده؛ قابلیت Story Music میباشد که مورد پسند بسیاری از کابران واقع شده است. یعنی شما می توانید یک عکس یا نوشته ای را با موزیک دلخواه در استوری خود منتشر کنید و آن آهنگ به صورت برچسب روی استوری شما پخش می شود (همراه با اسم آهنگ)

اما متاسفانه متوجه شدیم که برای موزیک گذاشتن در استوری، حتما باید با VPN ثابت خارجی وارد اینستاگرام شویم تا گزینه «Music» در استوری اینستاگرام فعال شود که در واقع این بدان معنا می باشد؛ قابلیت آهنگ گذاری در آیپی و حساب موقعیت های ایرانی غیر فعال می باشد (داستان غم انگیز دقیقا همین است)

خب پس آیا راه حلی برای این داستان وجود دارد یا خیر؟ لازم نیست که انقدر نگران باشید چرا که بالاخره هر مرضی، درمانی دارد. به همین دلیل می خواهیم در این پست به یکی از بهترین اپلیکیشن هایی بپردازیم که با استفاده از آن می توانید آهنگ مورد علاقه خود را روی عکس تنظیم کرده سپس در استوری اینستاگرام منتشر کنید.

بسیاری از دوستان آشنایی چندانی از این قابلیت جذاب ندارند، به همین خاطر برایشان سوال پیش آمده که چگونه در استوری اینستاگرام روی عکس آهنگ بگذاریم؟ برای پاسخ کامل به سوال شما عزیزان، پیشنهاد می کنم که تا آخر پست همراه سایت باشعوری باشید تا از آموزش گام به گام و تصویری موزیک گذاشتن در استوری اینستاگرام بهره مند شوید.

چگونه در استوری اینستاگرام روی عکس آهنگ بگذاریم؟

در ابتدا شما باید اپلیکیشن «Storybeat» را از گوگل پلی دانلود کنید. برنامه استوری بیت در واقع یک رابط بین گالری گوشی شما و اینستاگرام می باشد که از طریق آن می توانید آهنگ دلخواه خود را روی تصاویر خود میکس کنید و روانه Story خود کنید.

دانلود مستقیم برنامه storybeat

دانلود برنامه گذاشتن آهنگ روی یک عکس ثابت

پس از نصب اپلیکیشن، همانطور که در تصویر برایتان مشاهده می کنید؛ ۴ گزینه اصلی در اختیارتان قرار دارد:

  • «Add music to photos or video» : با این گزینه می توانید چندین عکس را در حالت ثابت همراه با آهنگ تنظیم کنید. «Create panoramic video» : با این گزینه فقط یک عکس را به صورت “حرکت آرام و کشویی” همراه با موزیک انتشار دهید.
  • «Create zoom in video» : با این گزینه تک عکس خود را در حالت “زوم به داخل” با آهنگ میکس کنید.
  • «Create zoom out video» : برای تنظیم آهنگ بر روی یک عکس به صورت “زوم به عقب” می باشد.

روش قرار دادن موزیک در استوری اینستاگرام

دقت داشته باشید که با استفاده از گزینه اول می توانید روی فیلم هم آهنگ بگذارید. برای شروع کار ما از گزینه اولی «Add music to photos or video» استفاده کرده ایم و همانطور که در تصویر نظاره گر هستید؛ می توانید چندین عکس را به ترتیب برای یک استوری انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که در بالای صفحه؛ دو گزینه «Fit – Fill» برای انتخاب اندازه تصویر در دسترس می باشد.

آموزش تصویری گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

بعد از انتخاب عکس و نوع اندازه، روی گزینه “Next” در سمت راست – بالا کلیک کنید. پس از تنظیم عکس ها، در مرحله بعد باید موزیک خود را انتخاب کنید که برای اینکار، در پایین صفحه دکمه سفید + در دسترس می باشد. (اگر نمی دانید که چگونه در استوری خود چند عکس بگذارید ؛ پیشنهاد می کنم روی کلمات قرمز رنگ کلیک کنید تا به راحتی به این قضیه مسلط شوید)

نرم افزار گذاشتن اهنگ روی عکس برای استوری

برای اینکه آهنگ مورد نظر خود را از پلی لیست انتخاب کنید، همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ گزینه با عبارت «Add song from your library» که در کنارش یک شکل قرمز رنگ قرار دارید را انتخاب کنید. (پس از ورود به پلی لیست، برای اضافه کردن موزیک، در کنار هر آهنگ گزینه «Add» قرار دارد)

چرا گزینه موزیک در استوری اینستاگرام نیست
نکته ای که باید مورد گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید اشاره کنم؛ اینه که در خود اپ اینستاگرام، زمانی که می خواهید آهنگی را روی عکس اضافه کنید (البته با وی پی ان ثابت) اینستاگرام فقط ۱۵ ثانیه از آهنگ را برای شما مجاز کرده است که البته در برنامه Storybeat هم به همین روال می باشد. پس در این قسمت باید پانزده ثانیه از موزیکه خود را انتخاب کنید سپس روی دکمه قرمز رنگ «Save» کلیک کنید.

چگونه روی استوری اینستاگرام موزیک بزاریم

 

 

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید

در این مرحله، آهنگ بر روی عکس شما اعمال شده است و برای انتشار روی استوری اینستاگرام باید روی دکمه فلش ضربه بزنید و گزینه قرمز رنگ «Share video now» را انتخاب کنید. (ممکنه تبلیغاتی ۲۶ ثانیه ای ظاهر شود که باید کامل مشاهده کنید)

چرا اینستاگرام من گزینه موزیک نداره

 

 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید؛ چندین گزینه برایتان ظاهر شده است؛ مثلا با کلیک بر روی «Whatsapp Status» مستقیما روی وضعیت واتساپ شما منتشر می شود اما از آنجایی که مقصد شما استوری اینستا بوده، روی اولین گزینه «instagram story» ضربه بزنید تا به صفحه استوری اینستاگرام منتقل شوید.

چگونه در استوری اینستا موسیقی بگذاریم

 

به همین راحتی، عکس هایی که با آهنگ میکس کرده بودید به استوری متنقل می شود و در انتها شما می توانید تغییرات مورد نظر خود را روی تصویر اعمال کنید و با ضربه روی گزینه «Send to» آن را منتشر کنید.

نبودن گزینه موزیک در استوری اینستاگرام

تا حالا شده بخوای کامنت استوری اینستاگرام خود را ببندید تا افراد مورد نظرتان آن استوری را مشاهده نکنند؟ پس همین حالا روی کلمات قرمز رنگ گفته شده کلیک کن.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *