خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش گذاشتن نظرسنجی در توییتر | گام به گام تصویری در ۳ دقیقه

آموزش گذاشتن نظرسنجی در توییتر | گام به گام تصویری در ۳ دقیقه

چگونه در توییتر نظرسنجی بگذاریم

آموزش گذاشتن نظرسنجی در توییتر همراه با تصاویر

توییتر نیز مانند بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر از قابلیت های ویژه ای برخوردار می باشد که یکی از آن قابلیت؛ Poll بوده که به زبان فارسی همان نظرسنجی است. پست نظرسنجی در توییتر به این صورت بوده که شما یک سوال یا جمله ای را می نویسید و با توجه به آن، گزینه های را برای پاسخ به آن سوال در نظر میگیرید تا دنبال کنندگان شما بتوانند روی پاسخ مورد نظر خود کلیک کنند و در انتها نیز شما آمار رای ها را می توانید مشاهده کنید.

در قسمت قبل، آموزش گذاشتن نظرسنجی در کانال تلگرام را برای شما عزیزان آماده کرده بودیم اما در اینجا با توجه به شبکه ی توییتر، برای بسیاری از دوستان این سوال پیش آمده که چگونه در توییتر نظرسنجی بگذاریم؟ به همین منظور سایت باشعوری آموزش توییت نظرسنجی را برای رفع ابهامات شما آماده کرده است.

چگونه در توییتر نظرسنجی بگذاریم؟

برای شروع باید روی گزینه افزودن توییت کلیک کنید که در پایین صفحه به شکل پر آبی رنگ در دسترس تان می باشد (همانطور که می خواهید یک توییت جدید ایجاد کنید )

آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در توییتر

همانطور که میدانید؛ در این قسمت می توانید یک توییت ایجاد کنید که یا می تواند یک مطلب باشد یا به صورت عکس و ویدیو منتشر کنید. اما ما در اینجا قصد داریم تا یک توییت نظر سنجی ایجاد کنیم که به هنین جهت در پایین صفحه چندین آیکن آبی رنگ در دسترس تان قرار دارد و گزینه ای که مربوط به خود poll توییتر می باشد؛ همان گزینه ای است که ظاهرا به شکل پرچم می باشد (در تصویر مشخص شده است)

نظرسنجی کردن در توییتر

پس از کلیک بر روی poll، همانطور که مشاهده می کنید یک صفحه جدید برایتان باز شده است که شامل ۳ بخش می باشد؛ بخش اول که با عبارت 《ask a question》 به وضوح دیده می شود؛ برای تعیین سوال شما می باشد که باید در آن قسمت وارد کنید – دومین بخش برای تعیین پاسخ ها بوده که در واقع شما فقط تا ۴ گزینه می توانید پاسخ ها را طرح کنید

گذاشتن توییت نظرسنجی در توییتر

آخرین بخش که 《poll length》 می باشد، در حقیقت می توانید زمان نظرسنجی توییت خود را تعیین کنید، یعنی تا چند روز نظرسنجی برای دنبال کنندگان باز بماند.

چگونگی گذاشتن پست نظرسنجی در توییتر

پس از پایان کارتان، در بالای صفحه یک گزینه آبی رنگ به نام tweet وجود دارد که با کلیک پس از کلیک بر روی آن، نظرسنجی شما منتشر می شود.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

یک دیدگاه

  1. مرسی من تونستم نظر سنجی بزارم
    خداخیرتون بده
    مطالب خوبی سایتتون داره
    دنبال میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *