خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش پنهان کردن استوری اینستاگرام از دید بعضی فالوورها به ۲ روش پیشنهادی

آموزش پنهان کردن استوری اینستاگرام از دید بعضی فالوورها به ۲ روش پیشنهادی

چگونه استوری خود را برای بعضی دنبال کنندگان مخفی کنیم

آموزش پنهان کردن استوری اینستاگرام همراه با تصاویر

استوری گذاشتن در اینستاگرام به یکی از کار های روزمره هر فردی تبدیل شده است که در واقع هر یک از ما به طور متوسط، روزانه ۵ استوری را منتشر می کنیم. حتما این روز ها برای شما عزیزان پیش آمده که می خواهید یک استوری در اینستاگرام بگذارید اما نمی خواهید که آن فالوور مد نظر شما، استوری تان را مشاهده کند.

(استوری گذاشتن یکی جذاب ترین کار های روزانه بوده که می توانید با صرف وقت پنج دقیقه ای آن را منتشر کنید که البته موضوعی که در این پست قصد داریم برای شما عزیزان توضیح دهیم؛ اینه که می توانید استوری خود را قبل از اینکه منتشر کنید؛ خودتان انتخاب کنید که چه کسانی میتوانند استوری من را نگاه کنند “فرض کنید که یک عکسی را می خواهید استوری بگذارید اما دلتان نمی خواهد که رضا و محمد از استوری گذاشتن شما مطلع شوند؛ خب به دلایل شخصی تصمیم می گیرید که اون دو تا رو از بیننده های استوری فیلتر کنید” حالا این که بخوای استوری رو از دید بعضی از دوستان مخفی کنی؛ تازه یکی از ترفند های اینستا هستش که از البقای ماجرا خبر نداری؛ لازم شد که حتما از مقاله آموزش ترفند های جدید استوری اینستاگرام نیز دیدن کنی تا بدونی داستان از چه قرار بوده )

پس اگر برایتان سوال پیش آمده که چگونه استوری خود را برای بعضی دنبال کنندگان مخفی کنیم؟ برای پاسخ به این سوال، در ابتدا پیشنهاد می کنم که سری به اپلیکیشن Play Store خود بزنید تا از آپدیت بودن اینستاگرام به آخرین نسخه اطمینان داشته باشید سپس در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه استوری خود را برای بعضی دنبال کنندگان مخفی کنیم؟

برای هاید کردن استوری در اینستاگرام ابتدا می بایست وارد تنظیمات اینستاگرام خود شوید و افراد مورد نظری که می خواهید استوری تان از آن ها مخفی شود را انتخاب کنید سپس با خیال راحت بروید و استوری خود را منتشر دهید:

آموزش پنهان کردن استوری اینستاگرام از دید بعضی فالوورها

مرحله اول: برای شروع کار همانطور که خودتان هم در جریان هستید، باید به بخش تنظیمات اینستاگرام وارد شوید (در صفحه پروفایل اینستاگرام، همانطور که در بالای صفحه مشاهده می کنید؛ یک سه خطی وجود دارد که پس از کلیک بر روی آن، یک نوار برایتان ظاهر می شود که در پایین آن گزینه Setting وجود دارد)

هاید کردن استوری در اینستاگرام

مرحله دوم: پس از وارد شدن به صفحه تنظیمات اینستاگرام، حال نوبت آن است که وارد بخش حریم خصوصی اینستاگرام خود شوید که برای اینکار باید روی گزینه Privacy کلیک کنید.

مخفي كردن استوری در اينستاگرام برای یک نفر

مرحله سوم: پس از وارد شدن به صفحه حریم خصوصی خود، همانطور که مشاهده میکنید، تعدادی گزینه در دسترس شما می باشد اما از جایی که مقصد شما وارد شدن به تنظیمات استوری بوده است، در اینجا شما باید روی گزینه داستان یا Story کلیک کنید (سومین گزینه)

پنهان كردن استوري در اينستاگرام

مرحله چهارم: این صفحه مختص به تنظیمات استوری یا داستان اینستاگرام شما می باشد که در واقع قصد داریم استوری خود را از دید بعضی افراد هاید کنیم؛ به همین منظور اولین گزینه عبارت 《Hide Story From》در دسترس شما می باشد که باید روی همین گزینه کلیک کنید.

در این قسمت همانطور که مشاهده میکنید، لیست فالوور های شما برایتان باز شده است که اگر روی هر کدام کلیک کنید، در واقع می خواهید استوری تان را از آن ها مخفی کنید. پس انتخاب افراد مورد نظر در آخر هم تیک بالای صفحه را کلیک کنید تا تنظیمات مربوطه اعمال شود.

روش دوم هاید کردن استوری در اینستاگرام

یک روش دیگر هم برای پنهان کردن استوری اینستاگرام وجود دارد که البته اگر قصد دارید تعداد کمی را هاید استوری کنید، این روش پیشنهاد می شود.

چگونه استوری اینستاگرام را برای بعضی فالوور ها پنهان کنیم

برای این کار به پروفایل صفحه مخاطب مورد نظر وارد شوید، در بالای صفحه یک ۳ نقطه وجود دارد که پس از کلیک بر روی آن، یک سری گزینه ها برایتان نمایش داده می شود و فقط کافیه که شما روی عبارت 《Hide your story》 کلیک کنید تا از این پس استوری تان دیگر برایش فرستاده نشود. (اگر می خواهید کامنت استوری اینستاگرام خود را ببندید اما بلد نیستید، پیشنهاد میکنم کلیک کنید.)

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *