خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش پنهان کردن وضعیت آنلاین در واتساپ فقط با ۴ کلیک

آموزش پنهان کردن وضعیت آنلاین در واتساپ فقط با ۴ کلیک

چگونه آنلاین بودن در واتساپ را مخفی کنیم

آموزش پنهان کردن وضعیت آنلاین در واتساپ همراه با تصاویر

یکی از خصوصیت های بارز پیام رسان واتساپ بدین صورت بوده که هر زمان اینترنت گوشی خود را روشن کنید و وارد واتس اپ خود شوید؛ در واقع مخاطبانی که واتساپ شما را دارند، می توانند از آنلاین بودن شما مطلع شوند که در بالای صفحه چت و در کنار اسم پروفایل شما؛ کلمه online به وضوح آشکار می شود.

(این این موضوع به حدی می تواند تاثیر گذار باشد که خودتان هم متوجه این قضیه نیستید، برای مثال فکرشو بکن که دلت نمی خواد، دوست شما از آنلاین بودنتان با خبر بشه که اگر بفهمه، دیگه خودت میدونی چی میشه “آره دیگه حالا آنلاین میشی و یه حالی از ما نمیپرسی بی معرفت… من خودم دیدم دیشب آنلاین بودی… چرا میزنی زیرش” اما دیگه این موضوع مال قدیما بود که مچ گیری میشدیم توی وضعیت آنلاین، آخه جالبه واتساپ هم اینه که دقیقا بالای چت شخصی، کنار عکس پروفایل میزنه Online که خودم به شخصه از این موضوع گلایه مندم… ولی خب واتساپ هم در آپدیت جدیدش به ما نشون داد که هوای ما رو هم داره)

خب البته این موضوع هیچ ضرری برای شما ندارند حتی به نظر بعضی از دوستان بسیار جالب نیز می باشد. (پیشنهاد می کنم با ترفند غیر فعال کردن آنلاین اینستاگرام نیز آشنا شوید) اما خب خیلی از عزیزان به دلایل شخصی خود از این موضوع ناراحت می باشند.

به همین خاطر این سوال برایشان پیش می آید که چگونه آنلاین بودن در واتساپ را مخفی کنیم؟ در اول کار پیشنهاد میکنم حتما از آپدیت بودن واتس اپ خود اطمینان حاصل کنید و سپس در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه آنلاین بودن در واتساپ را مخفی کنیم؟

ابتدا شما باید به بخش تنظیمات واتساپ مراجعه کنید و همانطور که خودتان می دانید، در بالای صفحه یک علامت ۳ نقطه وجود دارد که با کلیک بر روی آن می توانید روی گزینه Setting کلیک کنید. بعد از ورود به صفحه تنظیمات، اولین گزینه در ردیف اول که به اسم Account به فارسی: حساب در دسترس شما قرار دارد که باید روی آن کلیک کنید.

آموزش تصویری پنهان کردن آنلاین بودن در واتساپ

بعد از باز شدن صفحه حساب، همانطور که در تصویر نیز برایتان مشخص کرده ایم، باید روی گزینه privacy به فارسی: حریم خصوصی کلیک کنید که در واقع مربوط به همان پنهان کردن وضعیت آنلاین در واتساپ برای شما می باشد.

حذف آنلاین بودن در واتس آپ

پس از ورود به صفحه تنظیمات حریم خصوصی واتساپ خود، همانطور که در تصویر نیز برایتان مشخص کردیم، در ردیف اول گزینه ای به نام Last Seen وجود دارد که با کلیک بر روی آن، ۳ گزینه برایتان مشخص می شود و تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که روی گزینه Nobody کلیک کنید تا از این پس آنلاین واتساپ شما از همه مخفی بماند، حتی اگر در واتساپ نیز مشغول باشید.

چگونه در واتس اپ انلاین نباشیم

اگر با آنلاین نشان دادن تلگرام خود نیز مشکل دارید، پیشنهاد می کنم به آموزش غیر فعال کردن آنلاین در تلگرام نیز مراجعه کنید تا دیگر هیچ ردی از وضعیت online خود به جا نگذارید 😁

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *