خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش قفل کردن صفحه روبینو در روبیکا | خصوصی سازی صفحه روبینو

آموزش قفل کردن صفحه روبینو در روبیکا | خصوصی سازی صفحه روبینو

چگونه صفحه روبینو را قفل کنیم

آموزش قفل کردن صفحه روبینو در روبیکا همراه با تصاویر

از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی، هر روزه در قسمت روبینو فعالیت دارند، باید بگم که امروزه افراد بسیاری از روبینو در روبیکا استفاده می کنند؛ کارایی مثل پست و استوری گذاشتن و …. البته همانطور که خودتان هم می دانید، روبینو دقیقا شبیه به اینستاگرام میباشد و فرقی با آن ندارد.

یکی از مشکلاتی که باعث شده تا کاربران ایرانی به صورت کاملا شخصی در روبینو فعالیت نداشته باشند ، اینه که نمی توانند حساب روبینو خود را خصوصی کنند که البته این موضوع در اینستاگرام کاملا راحت می باشد و شما هر زمان که بخواهید می توانید حساب اینستاگرام خود را پرایوت کنید: برای آموزش کامل و تصویری قفل کردن حساب اینستاگرام ، همین حالا روی لینک کلیک کنید.

از آنجایی که برای بسیاری از دوستان سوال شده که آقا چگونه صفحه روبینو را قفل کنیم؟ بهتر است در ابتدا اشاره کنم که باید به گوگل پلی گوشی خود را مراجعه کرده تا مطمئن شوید که برنامه روبیکا آپدیت می باشد، در غیر این صورت، همین حالا روبیکا خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید.

سایت باشعوری یکی از بهترین منبع های قابل اعتماد در گوگل بوده که می توانید تمامی تکنیک و ترفند های مربوط به شبکه های اجتماعی را در کسری از ثانیه یاد بگیرید پس در ادامه با ما همراه شوید تا خصوصی سازی صفحه روبینو در روبیکا را به راحتی آب خوردن یاد بگیرید.

چگونه صفحه روبینو را قفل کنیم؟

وارد روبیکا شوید و همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم، باید به تنظیمات روبیکا مراجعه کنید (در پایین صفحه، اولین گزینه از سمت چپ، شکل چرخ دنده ای در دسترس می باشد که در واقع همان تنظیمات روبیکا می باشد)

پس از وارد شدن به Settings روبیکا، کمی صفحه را پایین تر بکشید تا گزینه «تنظیمات روبینو» را مشاهده کنید و روی آن کلیک کنید (لازم به ذکر است که اگر چندین اکانت روبینو دارید، بعد از اینکه روی تنظیمات روبینو کلیک کنید، از شما میخواهد که روی اکانت مورد نظر کلیک کنید تا تنظیمات مربوط به آن حساب را برایتان باز کند)

خصوصی کردن پیج روبینو

همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم، دکمه گزینه صفحه خصوصی به صورت پیش فرض خاموش میباشد اما اگر آن دکمه را به رنگ آبی تغییر دهید به معنی اینه که از همین لحظه به بعد، صفحه روبینو شما پرایوت، خصوصی یا قفل می شود و از این پس هر شخصی که شما را دنبال کند، ابتدا برای شما درخواست ارسال می شود و تا زمانی که شما آن درخواست را تایید نکرده اید، پست هایتان برای آن طرف نمایش داده نمی شود.

چگونگی قفل و پرایوت صفحه روبینو در روبیکا

یک گزینه «دریافت پیام خصوصی» هم در تنظیمات قرار دارد که به صورت پیش فرض روشن می باشد و بدین معنی می باشد که دایرکت روبینو شما فعال است و همه می توانند به شما پیام خصوصی ارسال کنند که البته در صورت دلخواه می توانید دکمه آن را خاموش کنید. آخرین گزینه هم «دریافت اعلان های روبینو» بوده که آن هم به صورت پیش فرض روشن میباشد و به معنی این بوده که رویکردی که در روبینو اتفاق می افتد (مانند لایک پست، کامنت پست، دنبال کننده و …) برای شما نوتیفیکیشن ارسال می شود که می توانید دکمه این گزینه را نیز در صورت تمایل، غیرفعال کنید.

نکته هایی درمورد خصوصی کردن صفحه روبینو

به یاد داشته باشید که اگر صفحه روبینو خود را خصوصی کنید، دیگر کسی نمی تواند پست های شما را مشاهده و لایک کند (برای مثال اگر پستی منتشر می کنید و دوست دارید سایرین برای شما کامنت بگذارند و لایک کنند ) البته این ویژگی بستگی به انتخاب شما دارد و می توانید تصمیم بگیرید که چه کسانی به پست و استوری هایتان دسترسی داشته باشند.

راستی اگر برنامه روبیکا در گوشی شما باز است، پیشنهاد می کنم که آن را قفل کنید تا دیگر کسی نتواند به پیام رسان و صفحه روبینو شما دسترسی داشته باشد؛ برای یادگیری ترفند قفل گذاشتن روی روبیکا همین حالا روی لینک کلیک کنید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *