خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش فیلم گرفتن از صفحه گوشی سامسونگ با ۴ کلیک ساده

آموزش فیلم گرفتن از صفحه گوشی سامسونگ با ۴ کلیک ساده

چگونه از صفحه نمایش گوشی سامسونگ فیلم بگیریم

آموزش فیلم گرفتن از صفحه گوشی سامسونگ و اندروید با نرم افزار Mobizen Screen Recorder

بسیاری از کاربران به دنبال راهی هستند که بتوانند از صفحه نمایش گوشی خود فیلم ضبط کنند تا بتوانند آن را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند. برای مثال؛ اگر بخواهید با موبایل خود ویدئوهای آموزشی درست کنید که حتما در اینجا باید از صفحه گوشی ویدئو ضبط کنید، احتمالا با مشکل بر می خورید.

اما دیگر لازم به نگرانی نیست چرا که در سایت باشعوری سعی شده تا با چند کلیک ساده بتوانید در گوشی سامسونگ خود فیلم بگیرید. فرقی هم نمیکند که مدل گوشی سامسونگ شما چی باشد (a30 – a50 – j7 – a7)

نکته: برای عزیزانی که سوال پیش آمده: چگونه از صفحه نمایش گوشی سامسونگ فیلم بگیریم ، در آین آموزش سعی کرده ایم تا بهترین اپلیکیشن را برای شما عزیزان تهیه کنیم تا ضبط فیلم از صفحه گوشی با کیفیت ۷۲۰ انجام شود پس با خیال راحت در ادامه قدم به قدم همراه با تصاویر ما را دنبال کنید.

چگونه از صفحه نمایش گوشی سامسونگ فیلم بگیریم؟

نرم افزار هایی هستند که اگر بخواهید با کیفیت ۷۲۰ از صفحه گوشی خود فیلم بگیرید؛ باید پولی در قبال آن پرداخت کنید اما همانطور که اشاره کردیم؛ در اینجا شما را با یکی از باکیفیت ترین اپلیکیشن Screen Recorder راهنمایی می کنیم. این اپلیکیشن به Mobizen معروف می باشد که برای شروع کار می توانید آن را از بازار یا گوگل پلی دانلود کنید (فرقی نداره از کجا دانلود می کنید) برای دانلود نرم افزار موبیزن کلیک کنید:

دانلود Mobizen از Google Play

دانلود Mobizen از کافه بازار

نرم افزار ضبط فیلم از صفحه نمایش گوشی اندروید

پس از کلیک بر روی دکمه هایی که در بالا برایتان قرار داده ایم؛ بر روی دانلود یا Install ضربه بزنید تا نرم افزار بر روی موبایل تان نصب شود. پس از نصب بر روی دکمه (باز کردن/Open) کلیک کنید و چند ثانیه منتظر شوید تا اپلیکیشن بر روی سیستم گوشی شما ذخیره شود.

برنامه فیلم گرفتن از اسکرین گوشی

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید؛ لوگوی M نرم افزار mobizen در گوشه صفحه موبایل شما قرار گرفته است که البته با نگه داشتن انگشت خود بر روی آن می توانید در هر قسمت صفحه نمایش آن را قرار دهید. (برای یادگیری ترفند دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار در ادامه با ما همراه باشید)

ضبط فیلم از صفحه گوشی سامسونگ

پس از ضربه بر روی دکمه قرمز رنگ m ، همانطور که متوجه شده اید؛ ۳ گزینه برایتان ظاهر می شود که اصلی ترین آن ها؛ دکمه قرمز رنگ با شکل دوربین فیلم برداری با کلمه Record می باشد (با کلیک بر روی این گزینه، فیلم برداری از صفحه نمایش شروع می شود) دومین گزینه با شکل چهارخونه، مربوط به تنظیمات خود Mobizen بوده که در صورت نیاز می توانید تغییراتی به وجود آورید. سومین گزینه با شکل دوربین «Capture» در واقع همان اسکرین شات از صفحه نمایش می باشد.

فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید

هر زمان که فیلم گرفتن از صفحه گوشی سامسونگ شما به اتمام رسید و یا دکمه m برایتان مزاحم بود، می توانید انگشت خود را بر روی آن نگه داشته سپس به سمت علامت ضربدر پایین صفحه هدایت کنید تا محو شود.

دانلود نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید با صدا

همانطور که در ابتدای نصب اپلیکیشن موبیزن هستید؛ لازم است یادآوری کنم که برای ذخیره فیلم در گوشی و همچنین فعال شدن میکروفون، باید روی ALLOW کلیک کنید تا فیلم برداری از گوشی شما بدون هیچ مشکلی اجرا شود.

برنامه ضبط فیلم از صفحه گوشی با صدا

در نهایت نیز یک مطلب کوتاه از mobizen برایتان باز می شود که در واقع به شما می گوید: “موبیزن هر آنچه که روی صفحه نمایش گوشی شما قرار دارد، ضبط می کند” که در این قسمت پیشنهاد می کنم، تیک آبی «ِDont show again» را فعال کنید سپس روی «Start Now» ضربه بزنید تا فیلمبرداری از گوشی شما آغاز شود.

نرم افزار ضبط فیلم از صفحه نمایش گوشی اندروید

اگر دکمه موبیزن را از صفحه نمایش حذف کرده اید، می توانید روی اپلیکیشن Mobizen موجود در موبایل را کلیک کنید تا دوباره روی صفحه فعال شود. سپس بر روی دکمه قرمز رنگ Record کلیک کنید تا فیلمبرداری شروع شود (جالبه که اول ۳ شماره معکوس شمرده می شود)

چگونه در گوشی اندروید از صفحه فیلم بگیریم

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید؛ در اینجا مشغول بازی کردن بودیم که همزمان ضبط ویدیو از صفحه نیز فعال می باشد. برای اینکه به فیلم خود خاتمه دهید؛ می توانید روی دکمه قرمز رنگ با شکل سفید مربعی کلیک کنید (تایم فیلم هم زیر همان برایتان مشخص می باشد) همچنین شما می توانید ضبط فیلم را Stop کنید و هر وقت که دوست داشتید، ادامه ی آن را ضبط کنید که دقیقا دومین دکمه قرمز رنگ (وسطی) می باشد. در آخر نیز شما را با ۲ نکته موبیزن آشنا می کنیم:

  • همزمان با ضبط فیلم، صدای شما هم ضبط می شود
  • می توانید موزیک یا آهنگی در گوشی خود پخش کنید که آن هم همراه با فیلم ضبط می شود
اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *