خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش غير فعال كردن آنلاين در تلگرام اندروید فقط با ۴ کلیک

آموزش غير فعال كردن آنلاين در تلگرام اندروید فقط با ۴ کلیک

چگونه در تلگرام آنلاین بودنمان را مخفی کنیم

آموزش غير فعال كردن آنلاين در تلگرام اندروید همراه با تصاویر

کاربران زیادی هستند که اکثر اوقات خود را با تلگرام صرف می کنند که از این رو اگر در لیست مخاطبین خود در تلگرام دقت کرده باشید؛ متوجه می شوید که کنار اسم مخاطب کلمه online ظاهر شده است و این بدان معنا می باشد که مخاطب مورد نظر همین الان در تلگرام مشغول می باشد.

خب این وضعیت تا جایی که ما بتوانیم از آنلاین بودن دیگران با خبر شویم، بسیار جالب می شود اما نکته از آنجایی شروع می شود که بسیاری از دوستان هستند که دلشان نمی خواهد دیگران از وضعیت آنلاین بودنشان مطلع شوند (حالا به هر دلیلی😉) به همین دلیل این سوال برایشان پیش می آید که چگونه در تلگرام آنلاین بودنمان را مخفی کنیم؟

لازم به ذکر است که شما به راحتی می توانید حالت آنلاین بودن در تلگرام را مخفی کنید به طوری که حتی در تلگرام حضور دارید و با دیگران چت می کنید، که البته با غیر فعال کردن online، از این پس به صورت ثابت عبارت Last Seen Recently به فارسی: (آخرین بازدید به تازگی) در وضعیت تلگرام تان باقی می ماند و هیچکس نمی تواند متوجه شود که چه زمان در تلگرام آنلاین شدید. نکته: برای آموزش مخفی کردن آنلاین از تلگرام اورجینال در سایت باشعوری استفاده شده است پس در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه در تلگرام آنلاین بودنمان را مخفی کنیم؟

در قدم اول غير فعال كردن آنلاين در تلگرام باید به بخش setting تنظیمات تلگرام رجوع کنید که با کلیک بر روی ۳ خطی در بالای صفحه، گزینه setting به راحتی قابل دسترس می باشد. پس از وارد شدن به صفحه تنظیمات تلگرام، همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم؛ گزینه ای با عبارت 《Privacy and Security》 به فارسی: حریم خصوصی قرار دارد که باید روی آن کلیک کنید.

آموزش تصویری غير فعال كردن آنلاين در تلگرام

پس از باز شدن صفحه تنظیمات حریم خصوصی تلگرام، در ردیف سوم گزینه ای با عبارت 《Last Seen & Online》 در دسترس شما قرار دارد که با کلیک بر روی آن می توانید برای پنهان کردن انلاین تلگرام اقدام کنید.

ثابت نگه داشتن زمان آخرین بازدید در تلگرام

همانطور که مشاهده می کنید؛ در این قسمت، گزینه everybody به فارسی: (همه) فعال می باشد که البته اگر هنوزم قصد مخفی کردن آنلاین تلگرام تان را دارید می توانید گزینه nobody به فارسی: (هیچکس) را فعال کنید.

مخفی كردن آنلاين بودن در تلگرام

یک گزینه add exception به فارسی: (اضافه کردن استثنا) در زیر همان صفحه وجود دارد که اگر می خواهید اشخاصی از آنلاین بودن شما مطلع شوند می توانید آن ها را در این قسمت اضافه کنید. (پیشنهاد میکنم برای یادگیری نحوه ارسال عکس محرمانه در تلگرام همراه ما باشید)

ثابت نگه داشتن زمان آخرین بازدید در تلگرام

نکته ای که در آخر ثابت نگه داشتن زمان آخرین بازدید در تلگرام باید برایتان ذکر کنم که البته تا حدی می تواند مهم باشد این است که با پنهان کردن انلاین تلگرام، دیگر نمی تواند از آنلاین بودن مخاطبین خود مطلع شوید. یعنی کلمه online مخاطبانتان دیگر برای شما قابل مشاهده نمی باشد. ولی خب هر چیزی بهایی دارد که البته چیز چندان مهمی نیست…

(یکی دیگر از شبکه هایی که آنلاین بودنتان را به افراد دیگر نشان می دهد؛ اپ اینستاگرام می باشد که اگر دقت کرده باشی؛ زمانی که به دایرکت می روی، حتما متوجه دایره سبز می شوی که آن هم دقیقا مانند تلگرام، وضعیت آنلاین دیگران را برای شما نشان می دهد، البته این موضوع دوطرفه بوده و آنلاین بودن شما نیز برای اشخاصی که شما را دنبال میکنند، لو می رود که اگر مایل باشی همین الان این مشکل رو برات حل میکنم، فقط کافیه که روی آموزش مخفی کردن آنلاین اینستاگرام ضربه بزنید تا متوجه قضیه بشی)

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *