خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش غير فعال كردن آنلاين اينستاگرام فقط با ۴ کلیک | گام به گام + تصاویر

آموزش غير فعال كردن آنلاين اينستاگرام فقط با ۴ کلیک | گام به گام + تصاویر

چگونه در اینستاگرام آنلاین بودن خود را مخفی کنیم

آموزش غير فعال كردن آنلاين اينستاگرام همراه با تصاویر

اینستاگرام به تازگی قابلیتی را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند آنلاین بودن دیگران را تشخیص دهند که البته فقط این قابلیت از طریق دایرکت معلوم خواهد شد؛ یعنی زمانی که شما با شخصی در دایرکت چت کرده باشید و عکس پروفایل آن شخص در بخش دایرکت شما قرار بگیرد، شما می توانید از آنلاین بودن آن شخص مطلع شوید که در واقع زمانی که آنلاین می شود در گوشه عکس پروفایلش در بخش دایرکت، یک چراغ سبز رنگ روشن می شود.

البته این موضوع تا حدی خوشایند خواهد بود که شما می توانید از آنلاین بودن مخاطبین خود با خبر شوید اما بسیاری از کاربران از اینکه دیگران از آنلاین بودنشان مطلع شوند، احساس خوبی ندارند (دقیقا مثل شما دوست عزیز😉) و این سوال برایشان پیش می آید که چگونه در اینستاگرام آنلاین بودن خود را مخفی کنیم؟

سایت باشعوری جواب این سوال شما را آماده کرده است اما قبل از شروع لازم است یادآوری کنم که اگر حالت آنلاین بودن خود را غیر فعال کنید؛ دیگر نمی توانید آنلاین بودن دیگران را تشخیص دهید😁

چگونه در اینستاگرام آنلاین بودن خود را مخفی کنیم؟

برای خاموش کردن آنلاین اینستاگرام، همانطور که خودتان در جریان هستید؛ باید به بخش Setting تنظیمات اینستاگرام رجوع کنید: (در قسمت پروفایل، بالای صفحه یک سه خطی قرار دارد که با کلیک بر روی آن، نواری باز نی شود و می توانید گزینه تنظیمات را رویت کنید) پس از وارد شدن به صفحه تنظیمات، روی گزینه privacy به فارسی: حریم خصوصی کلیک کنید.

آموزش تصویری غير فعال كردن آنلاين اينستاگرام

پس از باز شدن صفحه حریم خصوصی، همانطور که در تصویر نیز مشخص کرده ایم؛ در ردیف چهارم گزینه ای با عبارت 《activity status》 به فارسی: وضعیت فعالیت، در دسترس می باشد که می بایست روی آن کلیک کنید.

بستن انلاين بودن اينستاگرام اندروید

در این قسمت همانطور که مشاهده می کنید؛ دکمه گزینه 《show activity status》 به فارسی: (نمایش وضعیت فعالیت) به رنگ آبی می باشد که در واقع نشانگر فعال بودن آن می باشد.

چگونه انلاین بودن در اینستاگرام را خاموش کنیم

پس اگر قصد غير فعال كردن آنلاين اينستاگرام خود را دارید؛ باید روی آن دکمه کلیک کنید تا به رنگ خاکستری ظاهر شود تا از این پس حالت آنلاین بودنتان از دنبال کنندگان مخفی بماند. در ادامه پیشنهاد میکنم حتما از ترفند پنهان کردن استوری اینستاگرام از دید بعضی فالوور ها مطلع شوید البته اگر شخص مورد نظری باشد که خوشایند تان نیست استوری شما را مشاهده کند.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *