خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش دیلیت اکانت دائمی اسنپ چت کمتر از ۴ دقیقه

آموزش دیلیت اکانت دائمی اسنپ چت کمتر از ۴ دقیقه

چگونه اکانت اسنپ چت را حذف کنیم

آموزش دیلیت اکانت دائمی اسنپ چت همراه با تصاویر

یکی از اپلیکیشن های بامزه که مورد پسند بسیاری از کاربران آنلاین پسند می باشد؛ شبکه اجتماعی اسنپ چت بوده که برای اولین بار ایده استوری گذاشتن را در شبکه اجتماعی راه اندازی کرد که البته بگذاریم، شبکه های فیسبوک و اینستاگرام از روی این کمپانی، ایده دزدی کردند و حالا اینستاگرام و فیسبوک در صدر محبوبیت قرار دارد.

یکی از قابلیت های ویژه شبکه اسنپ چت اینه که می توانید شکلک های مختلفی در دوربین سلفی از خود بگیرید که همین موضوع باعث جالب بودن اسنپ چت می باشد. حالا قضیه ای که در این پست می خواهیم به صورت کلی به شما عزیزان آموزش دهیم؛ موضوع حذف حساب کاربری اسنپ چت بوده، یعنی اگر بعد از مدت ها به سرتان زده که باید اکانت اسنپ چت را پاک کنید، در این قسمت می خواهیم به صورت قدم به قدم به شما عزیزان آموزش دهیم.

در سایت باشعوری می توانید به کلی ترفند شبکه های اجتماعی مانند: اینستاگرام، فیسبوک، واتساپ و تلگرام دسترسی داشته باشید تا دیگر لازم نباشه از دیگران سوالی بپرسید “اصلا تو اینجور چیزا شما باید آقای خودتون باشید و این مورد رو هم به ما بسپارید” پس با دقت در ادامه با ما همراه باشید و حواستان به تصاویر قدم به قدم باشه.

چگونه اکانت اسنپ چت را حذف کنیم؟

در آموزش دیلیت اکانت دائمی اسنپ چت ، فرقی نمیکنه شما از گوشی اندروید یا آیفون استفاده می کنید – یا اینکه الان پشت لپ تاپ نشستی و می خوای حساب اسنپ چت رو پاک کنید. یه طوری به شما عزیزان آموزش میدم که با هر سیستمی با صرف چند ثانیه زمان بتونید اکانت اسنپ چت خود را از صحنه روزگار حذف کنید.

برای شروع شما می توانید از داخل اپلیکیشن اسنپ چت اقدام کنید اما خب چون خیلی گزینه تو گزینه میشه براتون، ممکنه عذاب آور باشه پس دستتون رو به من بدید و بزارید یه راست شما رو ببرم بالا سر آدرس دیلیت اکانت اسنپ چت – چرا که شما برای حذف حساب کاربری اسنپ چت بهتره تا از نسخه وب استفاده کنید. پس همین حالا برو سراغ VPN و فیلترشکن گوشیتو روشن کن سپس روی دکمه نارنجی رنگ زیر ضربه بزن.

لینک Delete Account اسنپ چت

آموزش تصویری حذف اکانت اسنپ چت

پس از کلیک بر روی دکمه و آدرسی که براتون گذاشتم، لینک در موتور جستجوی کروم یا گوگل باز می شود و همانطور که در تصاویر بالا اشاره کردم؛ آن صفحه حاوی متن انگلیسی بوده که فقط شما باید روی گزینه آبی رنگ accounts portal در ابتدای متن کلیک کنید.

لینک حذف اکانت اسنپ چت

در قدم بعدی، اسنپ چت از شما می خواد تا وارد اکانت کاربری خود شوید که به همین مناسبت، باید نام کاربری یا ایمیلی که با آن حساب اسنپ چت را ساخته اید در قسمت اول وارد کنید سپس رمز عبور اکانت خود را در قسمت دوم تایپ کنید (اگر رمز یا پسورد اکانت اسنپ چت را فراموش کردید، می توانید از گزینه Forget Password استفاده کنید تا اسنپ چت آدرس بازیابی رمز عبور را به ایمیل سازنده ارسال کند)

چگونه اکانت اسنپ چت خود را دیلیت کنیم

پس از اینکه با موفقیت از دیوار ورود به حساب اسنپ چت عبور کردید، یک صفحه جدید سیاه رنگ برای شما باز می شود که دقیقا مرحله آخر حذف اکانت در اسنپ چت بوده که دوباره دو گزینه نام کاربری و رمز عبور در این قسمت قرار دارد که باید یکبار دیگر آن ها را تایپ کنید و در آخر نیز با کلیک بر روی دکمه زرد رنگ Continue شما توانسته اید تا حساب اسنپ چت خود را به صورت دائمی حذف کنید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *