خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش دانلود فیلم از توییتر | بارگیری ویدیو فقط با ۵ کلیک ساده

آموزش دانلود فیلم از توییتر | بارگیری ویدیو فقط با ۵ کلیک ساده

چگونه از توییتر فیلم دانلود کنیم

آموزش دانلود فیلم از توییتر همراه با تصاویر

زمانی که در توییتر خود، مشغول چک کردن توییت ها هستیم، گاهی اوقات پیش می آید که از کلیپی در توییتر خوشمان می آید و در نتیجه می خواهیم آن را در گوشی خود ذخیره کنیم. اولین راه حلی که به ذهن می رسد، این است که کلیپ مورد نظر را بوک مارک کنیم (ذخیره توییت در حافظه صفحه توییتر خودتان)

قدم دوم برای ذخیره ویدیو، این است که آن را دانلود کنیم؛ متاسفانه یا خوشبختانه هیچ گزینه ای برای دانلود فیلم از توییتر در خود اپلیکیشن وجود ندارد اما خب بالاخره هیچ کاری نشد نداره چرا که از نظر سایت باشعوری هر چیزی که دل تنگتان بخواهد، می توانید انجام دهید و اگر شما هم سری مخاطبانی هستید که برایتان سوال پیش آمده: چگونه از توییتر فیلم دانلود کنیم؟ در ادامه با آموزش تصویری همراه ما باشید.

چگونه از توییتر فیلم دانلود کنیم؟

ترفندی که در این پست به شما آموزش داده می شود؛ تست شده است که در واقع راحترین گزینه را برای شما آماده کرده ایم. برای شروع کار به توییتر خود وارد شوید و فیلم مورد نظر را مورد هدف قرار بگیرید. اولین قدم که باید انجام دهید، این است که لینک و آدرس توییت فیلم مورد نظر را کپی کنید.

چگونه فیلم توییتر را ذخیره کنیم

 

برای کپی آدرس توییت، همانطور که در تصویر مشخص شده است؛ روی گزینه اشتراک در زیر توییت کلیک کنید تا دسترسی های اشتراک گذاری توییت برایتان باز شود. سپس در سومین ردیف بر روی «Copy link to Tweet» کلیک کنید تا لینک توییت در کلیپبورد گوشی کپی شود.

نرم افزار دانلود از توییتر اندروید

در مرحله بعد شما بایستی از توییتر خارج شوید و گوگل یا کروم خود را باز کنید سپس وارد سایت «Savetweetvid.com» شوید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید؛ یک کادر سفید رنگ در ابتدای صفحه قرار دارد که باید انگشت خود را روی آن نگه دارید تا لینک کپی شده از توییتر را در این قسمت Paste یا الحاق کنید سپس روی دکمه نارنجی رنگ «Download» کلیک کنید.

برنامه دانلود فیلم از توییتر اندروید

در مرحله بعد شما وارد صفحه جدیدی از سایت می شوید که می توانید فیلم مورد نظر را با ۳ کیفیت ۷۲۰ – ۳۶۰ – ۲۷۰ دانلود کنید؛ در کنار هر کدام، دکمه Download قرار دارد. (در ادامه با دانلود فیلم از یوتیوب بدون نیاز به نرم افزار +عکس آموزشی همراه ما باشید)

ربات دانلود فیلم از توییتر

پس از کلیک بر روی دانلود کیفیت مورد نظر، فیلم خام در صفحه جدید باز میشود که در پایین و گوشی فیلم، یک آیکن ۳ نقطه در دسترس می باشد که با ضربه زدن روی آن، دکمه «Download» به وضوح برایتان مشخص می شود که پایان کار شما می باشد.

نحوه دانلود فیلم از توییتر

پس از کلیک بر روی دانلود «فلش روبه پایین» فیلم مورد نظر مستقیما در حافظه موبایل دانلود می شود. حالا متوجه شدید که دانلود فیلم از توییتر به سادگی آب خوردن انجام می شود که فقط با ۵ کلیک ساده حل شد.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *