خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید و آیفون | بدون نصب اپلیکیشن اضافی

آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید و آیفون | بدون نصب اپلیکیشن اضافی

چگونه از اینستاگرام ویدیو دانلود کنیم

آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام در اندروید و آیفون همراه با تصاویر

امروزه بسیاری از زمان های خود را صرف تماشا کردن کلیپ های جذابی میکنیم که از طرف کانال های متعدد اینستاگرامی دریافت کرده ایم. حتما برای شما هم پیش آمده که از یک ویدیو خوشتان آمده و می خواهید آن را در گوشی خود ذخیره یا به اصطلاح دیگر، دانلود کنید.

به همین خاطر دقیقا همین جاست که برای بسیاری از عزیزان این سوال پیش آمده که چگونه از اینستاگرام ویدیو دانلود کنیم؟ نکته منفی اینستاگرام این است که دسترسی یا گزینه ای برای دانلود پست های ویدیو ای وجود ندارد که البته دلیلش هم کاملا واضح است: 《حق کپی رایت》 اما خب بالاخره هیچ گره ای نیست که نتوان آن را باز کرد، شما می توانید از اپلیکیشن هایی استفاده کنید که به کمک آن ها بتوانید از اینستاگرام کلیپ دانلود کنید.

(یکی دیگر از کلیپ هایی که بسیار جذاب می باشد و دوست داریم آنها را دانلود کنیم؛ ویدیو های استوری اینستاگرام می باشد که بسیاری از دوستان همیشه به دنبال راه حلی برای ذخیره و Download استوری های مورد علاقه شون می باشند، اما خب وقتی شما با همراه باشید، ۰ تا ۱۰۰ ترفند دانلود استوری اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش می دهیم)

اما به جای اپلیکیشن های اضافی راه حل دیگری هم وجود دارد که در سایت باشعوری به آن اشاره شده است و از این پس با خیال راحت می توانید بی دردسر از اینستاگرام فیلم دانلود کنید.

چگونه از اینستاگرام ویدیو دانلود کنیم؟

راه حلی که قرار است به آن اشاره کنیم، تلگرام است، (بله تلگرام😁) حتما همین الان از خودتان می پرسید که چگونه می شود با تلگرام از اینستا فیلم دانلود کرد؟ 😮 مهم نیست که سیستم عامل گوشی شما اندروید یا آیفون باشد چرا که با این ترفند رو هر سیستم عاملی می توانید فیلم مورد علاقه خود را از اینستاگرام به گوشی خود منتقل کنید. لازم نیست که اینقدر متعجب شوید پس بدون فوت وقت سریع می رویم سر اصل مطلب:

آموزش تصویری دانلود فیلم از اینستاگرام

برای شروع کار به سراغ کلیپ مورد نظر در اینستاگرام بروید، همانطور که برای مثال یک ویدیو در تصویر مشخص شده است؛ می دانید که همه ی پست ها، یک ۳ نقطه در بالای آن ها درج شده است که در ابتدا باید روی آن کلیک کنید.

ترفند دانلود کلیپ از اینستاگرام

همانطور که متوجه شدید؛ یک لیست کوتاه برایتان ظاهر شد که گزینه هایی در دسترس می باشد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که لینک پست خود را کپی کنید که به همین منظور یک گزینه 《Copy Link》 برای شما وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید.

روش ذخیره ویدیو در اینستاگرام

بعد از کپی کردن آدرس پست، حال نوبت آن است که تلگرام خود را باز کنید سپس چت شخصی خود را باز کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشت خود را در کادر تایپ نگه دارید تا گزینه paste یا الحاق برایتان ظاهر شود و پس از کلیک روی آن، لینک اینستاگرام که از قبل کپی شده بود، ظاهر می شود و در آخر نیز روی آیکن ارسال کلیک کنید تا لینک به چت شخصی فرستاده شود. (در ادامه با روش های حذف و مخفی کردن پست اینستاگرام آشنا شوید)

چگونگی دانلود ویدیو در اینستاگرام

همانطور که مشاهده می کنید به غیر از آدرس، خود فیلم هم در دسترس تان می باشد که می توانید آن را مشاهده کنید اما نکته طلایی که برای آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام باید به آن اشاره کنم این است که اول از همه باید این کلیپ را در تلگرام دانلود کنید که البته این کار در اینجا خیلی آسان می باشد (روی علامت دانلود کلیک کنید) بعد از دانلود فیلم در تلگرام، همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم؛ در مرحله آخر روی گزینه 《Save to gallery》به فارسی: ذخیره در گالری ، کلیک کنید تا در حافظه گوشی ذخیره شود. نکته مثبت این ترفند این است که شما حتی کلیپ های چند قسمتی اینستاگرام را به همین شیوه میتوانید دانلود کنید.😉

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *