خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش خارج شدن از حساب واتساپ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش خارج شدن از حساب واتساپ کمتر از ۲ دقیقه

چگونه از حساب واتساپ خارج شویم

آموزش خارج شدن از حساب واتساپ همراه با تصاویر قدم به قدم

پیام رسان واتساپ یکی از اپ های جالب و با کیفیت برای کاربران بوده که می توانید به راحتی آب خوردن با دوستان و آشنایان خود چت و گفتگو داشته باشید. حالا اگر به دنبال پیام رسانی هستید که می خواهید بدون دغدغه فیلترینگ با آن کار کنید، پس واتساپ میتواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد.

موضوعی که در این پست می خواهیم به شما دوستان آموزش دهیم، اینه که بعد از مدت ها فعالیت در پیام رسان واتساپ، حال می خواهید از حساب کاربری خود خارج شوید. نکته ای که از همین ابتدا باید اشاره کنم، به این صورت بوده که در تنظیمات واتساپ، گزینه ای برای Log out یا همان خارج شدن از حساب، وجود ندارد که خب این مورد یکی از ضعف های بارز Whatsapp برای کاربران می باشد.

حالا با این توصیفات برای بسیاری از عزیزان، سوال پیش میاد که چگونه از حساب واتساپ خارج شویم؟ ببین دوست عزیز، اگر واقعا عجله داری، باید بگم که اصلا جای نگرانی نیست و در ادامه یک ترفند زیبا یاد میدم تا بتونی با سرعت نور از حساب واتساپ خود خارج بشی به طوری که اصلا نیازی نباشه که حتما واتساپ رو حذف کنید. پس در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید تا بتوانیم قدم به قدم آموزش را همراه با تصاویر برای شما عزیزان فراهم کنیم.

چگونه از حساب واتساپ خارج شویم؟

زمانی که شما از حساب واتساپ خود خارج می شوید یا اینکه اپ واتساپ را حذف میکنید، متاسفانه تمامی تاریخچه چت و گفتگو پاک می شود که برای جلوگیری از این موضوع، واتساپ قابلیتی را در دسترس کاربران قرار داده تا با استفاده از آن بتوانند از چت های خود بکاپ بگیرند.

پس قبل از اینکه از حساب واتساپ خود خارج شوید، باید یک نسخه بکاپ از گفتگو های خود داشته باشید که به همین منظور، واتساپ به صورت مستقیم به گوگل درایو متصل می باشد و فقط کافیه که در گوشی و موتور گوگل، یک حساب جیمیل متصل داشته باشید (لازم به ذکره که اگر در فرایند بکاپ گیری به مشکلی برخورد کردید، قبلش به گوگل پلی رفته و واتساپ خود را آپدیت کنید)

چگونگی خروج از اکانت واتساپ

حالا برای بکاپ گیری ابتدا باید به تنظیمات واتساپ رجوع کنید که برای اینکار در قسمت بالای صفحه واتساپ، یک گزینه سه نقطه قرار دارد که با کلیک بر روی آن می توانید گزینه Settings و تنظیمات واتساپ را مشاهده کنید.

سپس در قدم بعدی شما وارد صفحه تنظیمات واتساپ می شوید که در این قسمت باید روی گزینه Chat ضربه بزنید تا وارد تنظیمات گفتگوی واتساپ خود شوید.

چگونه از واتساپ لاگ اوت کنیم

در صفحه تنظیمات گفتگوی واتساپ، همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم، در قسمت پایینی صفحه، گزینه ای با عبارت «Chat backup» در دسترس شما قرار دارد که باید روی آن ضربه بزنید سپس در صفحه بعدی روی دکمه سبز رنگ Backup کلیک کنید و تا چند ثانیه صبر کنید تا فرایند بکاپ گیری برایتان انجام شود.

نحوه خروج از حساب کاربری واتساپ

پس از فرایند بکاپ گیری، حال باید برای خارج شدن از حساب کاربری واتساپ اقدام کنید که برای این مورد تنها ترفندی که پیش روی شماست، اینه که داده برنامه اندرویدی واتساپ را از گوشی خود پاک کنید:

روش غیر فعال سازی واتس اپ

ابتدا به تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید (برای رفتن به تنظیمات موبایل می توانید از نوار بالای گوشی خود استفاده کنید که با یک حرکت لمسی از بالا به پایین انجام می شود سپس روی گزینه شکل چرخ دنده کلیک کنید که همان Setting می باشد)

خروج از برنامه واتساپ

پس از ورود به صفحه تنظیمات گوشی، در قدم بعدی باید وارد تنظیمات اپلیکیشن و برنامه های اندرویدی شوید که برای اینکار روی گزینه «Apps and Notifications» ضربه بزنید.

Log out واتس اپ اندروید

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید؛ در این قسمت با تمامی برنامه های گوشی خود مواجه شده اید که در این لیست باید به دنبال اپ واتساپ بگردید و سپس روی آن کلیک کنید تا وارد جزئیات آن شوید.

خروج از واتساپ در اندروید

در مرحله بعدی، شما با صفحه ای مواجه می شوید که تمامی اطلاعات برنامه واتساپ را نشان می دهد که در این قسمت نیز باید روی گزینه «Storage» یا همان ذخیره سازی کلیک کنید. سپس پس از دیدن تصویر مشابهی که برایتان آورده ایم؛ روی گزینه Clear Data ضربه بزنید تا داده های واتساپ شما پاک شود که به همین منظور به صورت اتومات شما از حساب کاربری واتساپ خارج می شوید بدون اینکه واتساپ را حذف کرده کنید.

نکاتی در مورد خروج از حساب کاربری در واتساپ

پیکربندی واتساپ کاملا با تلگرام متفاوت است؛ حالا اینو گفتم که به چی اشاره کنم؟ اون دسته از عزیزانی که سوال میپرسند که آقا اگر از حساب واتساپ خارج بشم، افرادی که در لیست مخاطبین واتساپ من بودند، آیا از خارج شدن من با خبر می شوند؟ از خروج من چیزی ارسال میشه براشون؟ – این سوال برعکسش هم در مورد ورود به حساب کاربری واتساپ هم وجود داره که خیلی از دوستان می پرسند.

در جواب باید بگم؛ خیر اصلا همچین چیزی در واتساپ وجود نداره (اما توی تلگرام هستش) در واقع یه ترفند وجود داره تا من بفهمم که آیا شما از واتساپ خارج شده اید یا خیر – اونم اینه که از داخل واتساپ برم توی لیست مخاطبین و افرادی که واتساپ دارند و هنوز داخل حساب کاربری خود قرار دارند رو چک کنم – اگر شمایی که دوست من بودید و قبلا واتساپ داشتید و الان میبینم که توی لیست مخاطبین واتساپ من قرار ندارید، متوجه میشم که از اکانت واتساپ خود خارج شده اید.

نکته بعدی که می خوام اشاره کنم، اینه که قبل از پاک کردن داده های واتساپ برای خروج از حساب کاربری، متوجه شوید که آیا اکانت واتساپ تان در سیستم و کامپیوتری قرار دارد یا خیر که برای این کار، روی گزینه سه نقطه در بالای صفحه کلیک کنید سپس وارد گزینه Whatsapp Web شوید و می توانید مشاهده کنید که چه دستگاه هایی به حساب شما متصل می باشند – در آخر نیز روی عبارت log out from all computers ضربه بزنید تا به صورت یکجا، حساب واتساپ شما از تمامی دستگاه ها خارج بشه

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *