خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش حذف پست در فیسبوک با ۲ کلیک ساده | قدم به قدم و تصویری

آموزش حذف پست در فیسبوک با ۲ کلیک ساده | قدم به قدم و تصویری

چگونه پست های فیسبوک را حذف کنیم

آموزش حذف پست در فیسبوک همراه با تصاویر

کاربران زیادی در فیسبوک فعالیت دارند که در واقع روزانه چندین پست و استوری منتشر می کنند. شما می توانید پست خود را در پس از منتشر شدن نیز پاک کنید که در این پست می خواهیم به صورت تصویری به شما عزیزان آموزش دهیم. در واقع حذف پست در facebook بسیار ساده می باشد اما به دلیل اینکه با آپدیت های فراوان در فیسبوک، گزینه های زیادی اضافه شده است، کمی برای تازه وارد ها مشکل می باشد.

پس اگر برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه پست های فیسبوک را حذف کنیم؟ در ابتدا باید بگم که fecebook خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید تا در روند کاری به مشکلی برخورد نکنید. با سایت باشعوری همراه باشید چرا که به روز ترین و مفید ترین ترفند شبکه های اجتماعی را می توانید به راحتی آب خوردن یاد بگیرید و از این رو دیگر لازم نباشد که از کسی سوال کنید.

چگونه پست های فیسبوک را حذف کنیم؟

بعد از اینکه فیلترشکن گوشی خود را روشن کردید و وارد برنامه فیسبوک گوشی خود شدید، همانطو که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ ابتدا شما باید به صفحه پروفایل خود وارد شوید تا به پست مورد نظر دسترسی داشته باشید (در بالای صفحه، یک نوار دسته بندی ها در دسترس بوده که شما باید روی شکل آدمک تک کلیک کنید) سپس صفحه را با انگشت خود به سمت پایین بکشید تا به پست خود نزدیک شوید.

پاک کردن پست فیس بوک

همانطور که مشاهده می کنید، در بالای پست و گوشه سمت راست آن، یک گزینه سه نقطه ای می باشد که در قدم اول باید روی آن کلیک کنید سپس یک لیست برای شما به نمایش در می آید که چندین گزینه در دسترس شما قرار می گیرد؛ در پنجمین ردیف، شکل سطل زباله ای «Delete» قرار دارد که اگر روی آن کلیک کنید، پست فیسبوک شما به کلی پاک می شود.

چگونگی حذف پست منتشر شده در فیسبوک

اما لازم است نکته ای را به شما بگم که می توانید در اینده برایتان کارساز باشد؛ اگر پستی در فیسبوک منتشر کرده اید که چندین عکس را در یک پست قرار دارد و شما می خواهید فقط یکی از آن ها را حذف کنید، ابتدا روی پست خود کلیک کنید تا تمامی عکس ها به صورت ردیفی برایتان باز شود سپ روی عکس مورد نظر ضربه بزنید و از بالای تصویر، روی گزینه سه نقطه کلیک کرده Delete را بزنید: به این ترتیب فقط یکی از آن عکس های موجود در پست شما حذف می شود و دیگر لازم نیست پست خود را به کلی پاک کنید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *