خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش حذف پست در اینستاگرام با ۲ کلیک ساده

آموزش حذف پست در اینستاگرام با ۲ کلیک ساده

چگونه پست اینستاگرام را پاک کنیم

آموزش حذف پست در اینستاگرام همراه با تصاویر

بعد از این که پست خود را در صفحه اینستاگرام تان منتشر کردید، حتما مدتی بعد به فکر حذف آن پست افتاده اید اما نمی دانید که چطور باید این کار را انجام دهید. اینطور که به نظر می رسد؛ حتما شما به تازگی اینستاگرام را نصب کرده اید و یا اینکه زیاد در این شبکه فعال نیستید پس برای حرفه ای شدن پیشنهاد میکنم آموزش پنهان کردن استوری اینستاگرام از بعضی دنبال کنندگان را از دست ندهید.

(در نظر داشته باشید که بعد از پاک کردن پست مورد نظر از اینستاگرام، دیگر نمی توانید آن را بازگردانی کنید چرا که بسیاری از عزیزانی بودند که پست خود را حذف کردند اما بعد از چند روز، پشیمان شده اند و سوال کردند که چگونه می شود پست حذف شده را بازگردانی کرد، در صورتی که همچین قابلیتی فعلا به اینستاگرام اضافه نشده است )

شاید در ابتدا حذف پست برایتان کمی پیچیده باشد اما اصلا اینطور نیست چرا که پیچیدگی قضیه برای این است که شما فعلا به اینستاگرام عادت ندارید که البته جای نگرانی نیست، کمی بعد چنان حرفه ای می شوید که که به این روز ها می خندید. پس اگر برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه پست اینستاگرام را پاک کنیم؟ در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید تا از قابلیت آرشیو کردن در اینستاگرام نیز با خبر شوید.

چگونه پست اینستاگرام را پاک کنیم؟

فرقی نمی کند که پست شما به صورت عکس یا فیلم باشد، برای هر دو صورت یک گزینه مشترک وجود دارد که با کلیک بر روی آن؛ پست شما به کلی از اینستاگرام پاک می شود بدون اینکه دنبال کنندگان شما متوجه شوند. برای شروع کار همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ پست خود را به صورت واضح باز کنید، اگر دقت کنید در بالای هر پست شما، یک ۳ نقطه وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید.

آموزش تصویری حذف پست در اینستاگرام

پس از کلیک بر روی آن سه نقطه یکسری گزینه ها برایتان به نمایش در می آید که برای حذف پست اینستاگرام، باید روی گزینه Delete کلیک کنید تا به کلی از صفحه ی شما پاک شود.

چگونگی پاک کردن پست از اینستاگرام

روش پنهان کردن پست در اینستاگرام (قابلیت آرشیو پست)

در ادامه میخوام شما عزیزان را با یکی از ترفند های مفید اینستاگرام آشنا کنم که با استفاده از آن می توانید پست خود را در مخفی کنید (شاید همین الان که میخوای پست اینستاگرامت رو حذف کن، بعدا به کرات بیاد، به همین خاطر اگر دوست داشته باشی، میتونی پست های خودت رو از نمایش در پروفایلت مخفی و پنهان کنی و هر زمان که دوست داشته باشی، دوباره میتونی اونو به حالت نمایش در پیج خود بگردونی )

(اگر شخصی به پروفایل اینستاگرام تان مراجعه کند، نمی تواند آن پست شما را مشاهده کند) این قابلیت به آرشیو کردن پست معروف می باشد تا شما دیگر مجبور نباشید پست خود را به کلی از صفحه پروفایل خود حذف نمایید. برای آرشیو کردن پست خود، باز هم باید روی آن گزینه سه نقطه کلیک کنید سپس از صفحه باز شده، روی Archive ضربه بزنید. همانطور که خودتان هم متوجه شدید؛ پست شما از صفحه ناپدید شد.

روش حذف پست در اینستاگرام جدید

حتما برایتان سوال پیش آمده که حالا چطور میتونم پست آرشیو شده رو برگردونم؟؟ به منظور بازگشت پست آرشیو شده، به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید و همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ روی گزینه سه خطی در بالای صفحه اینستاگرام تان کلیک کنید.

آرشیو کردن پست اینستاگرام

بعد از کلیک روی سه خطی، یک منو برایتان باز می شود که اولین گزینه با نام Archive در دسترس شما قرار دارد، پس روی همین گزینه کلیک کنید. (نکته: در مرحله بعد یک صفحه ای برایتان باز می شود که تاریخچه استوری و پست های آرشیو شده را نشان می دهد. از بالای همان صفحه می توانید استوری یا پست آرشیو شده ی خود را تعیین کنید )

مخفی کردن پست اینستاگرام

روی پست خود کلیک کنید تا به صورت واضح برایتان باز شود سپس روی گزینه سه نقطه کلیک کنید و بعد از آن بر روی Show on profile (به فارسی: نمایش روی پروفایل) ضربه بزنید تا پست دوباره در صفحه اینستاگرام تان ظاهر شود.

بازگرداندن پست آرشیو شده اینستاگرام

اگر بعد از پست گذاشتن، دلتان نمی خواهد شخصی برایتان کامنت بگذارد در ادامه پیشنهاد میکنم از آموزش بستن کامنت در اینستاگرام نیز بهره مند شوید. اگر هم سوالی داشتید می توانید برای ما کامنت بگذارید تا به آن رسیدگی شود.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *