خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش حذف تاریخچه جستجو در یوتیوب گوشی اندروید

آموزش حذف تاریخچه جستجو در یوتیوب گوشی اندروید

چگونه تاریخچه جستجو در یوتیوب را پاک کنیم

چگونگی حذف تاریخچه جستجو در یوتیوب گوشی اندروید همراه با تصاویر

یوتیوب یکی از برترین شبکه اجتماعی بوده که دقیقا طبق علایق و شخصیت هر کاربر، می تواند فیلم و کلیپ مورد نظر را در صفحه یوتیوبی قرار دهد. اگر بخواهم واضح این موضوع را برایتان باز کنم؛ باید ربات جستجوی یوتیوب را به شما معرفی کنم. در واقع شما هر کلماتی که در بخش «Search» یوتیوب سرچ می کنید؛ یوتیوب به صورت پیش فرض به کلماتی که بیشتر اهمیت می دهید، فیلم های آن ها را برای شما پخش می کند.

این موضوع یکی از قدرتمندترین ویژگی های یوتیوب بوده که در این چند سال اخیر اعمال شده است. اما خب این قابلیت می تواند برای بعضی از دوستان مشکل ساز باشد یا به هر دلایلی بخواهند هیستوری یوتیوب را حذف کنند. به همین دلیل برای بعضی از دوستان سوال پیش می آید: چگونه تاریخچه جستجو در یوتیوب را پاک کنیم؟ به همین خاطر در سایت باشعوری می توانید از آموزش تصویری یوتیوب در گوشی های اندروید بهره مند شوید.

چگونه تاریخچه جستجو در یوتیوب را پاک کنیم؟

همانطور که خودتان تا حدودی در جریان هستید، اولین کاری که باید انجام دهید؛ این است که به تنظیمات youtube وارد شوید؛ روی عکس پروفایل بالای صفحه کلیک کنید سپس در منوی دسترسی ها، بر روی گزینه «Setting» ضربه بزنید.

حذف هیستوری یوتیوب

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید؛ شما در صفحه تنظیمات یوتیوب قرار دارید اما از آنجایی قصد حذف تاریخچه جستجو در یوتیوب را دارید باید روی گزینه چهارم «History – privacy» کلیک کنید. (برای آموزش حذف کامل هیستوری اینستاگرام جدید در ادامه با ما همراه شوید)

پاک کردن تاریخچه حساب یوتیوب

پس از کلیک بر روی گزینه مذکور، شما وارد تنظیمات جستجو های یوتیوب خود می شوید (هر چی که تا الان مشاهده کردید و یا سرچ کرده اید) لازم است اشاره ای داشته باشم که که در ردیف پنجم همین صفحه، گزینه ای به عبارت «Manage all activity» در اختیار شما قرار دارد که در واقع با کلیک بر روی آن وارد حساب رابط گوگل یوتیوبی خود می شوید و تمام آنچه را که با این حساب یوتیوب، فیلم تماشا میکردید؛ در این قسمت ذخیره شده است.

آموزش حذف کامل تاریخچه جستجو در یوتیوب

اما برای حذف کامل هیستوری یوتیوب، در این صفحه باید روی گزینه دوم «Clear search history» به فارسی: (پاک کردن تاریخچه جستجو) ضربه بزنید.

تاریخچه جستجو در یوتیوب گوشی اندروید

با کلیک بر روی گزینه فوق، یک سوال برای تاییدیه عملکرد شما پرسیده می شود که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم و شما تنها کاری که باید در قدم آخر انجام دهید؛ این است که روی گزینه تایید «CLEAR SEARCH HISTORY» کلیک کنید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *