خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش حذف اکانت واتساپ تنها با ۴ کلیک | تصویری و قدم به قدم

آموزش حذف اکانت واتساپ تنها با ۴ کلیک | تصویری و قدم به قدم

چگونه در واتساپ دلیت اکانت کنیم

آموزش تصویری حذف اکانت واتساپ

امروزه به دلیل فیلترینگ تلگرام، کاربران زیادی به سمت پیام رسان واتس اپ روی آورده اند اما موضوعی که در این پست می خواهیم به آن بپردازیم؛ حذف کامل حساب واتساپ می باشد که بعضی از دوستان به دلیل های شخصی خود می خواهند اقدام کنند.

لازم است از همین ابتدا به این موضوع اشاره کنم که با دیلیت اکانت واتس اپ خود، تمامی اطلاعات شما از جمله؛ چت های شخصی و گروه ها، مخاطبین و خلاصه هر فایل و عکسی که ارسال یا دریافت کرده اید، به کلی برایتان پاک می شود پس حواستان باشد که دیگر راهی برای برگشت ندارید.

در رابطه با این زمینه، برای بسیاری از دوستان این این سوال پیش آمده که چگونه در واتساپ دلیت اکانت کنیم؟ که در ادامه همراه با سایت باشعوری می توانید قدم به قدم همراه با تصاویر از این آموزش بهره مند شوید.

چگونه در واتساپ دلیت اکانت کنیم؟

برای شروع ابتدا می بایست به بخش تنظیمات واتساپ مراجعه کنید که برای اینکار در بالای صفحه، یک آیکون ۳ نقطه در دسترس می باشد که با کلیک بر روی آن، گزینه Setting به وضوح برایتان آشکار میشود.

دیلیت اکانت واتساپ

پس از ورود به صفحه تنظیمات واتس اپ، در قدم بعدی باید به قسمت حساب واتس اپ خود وارد شوید و همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم، اولین گزینه «Account» در دسترس شما می باشد که باید روی آن کلیک کنید.

پاک کردن اکانت واتساپ

در اینجا شما وارد صفحه تنظیمات حساب کاربری واتساپ خود شده اید که در این قسمت باید روی گزینه 《Delete my account》 کلیک کنید تا بتوانید حساب کاربری واتس اپ خود را به کلی پاک کنید. (اگر برایتان سوال پیش آمده که چگونه در یک تلگرام چند اکانت داشته باشیم؟ در ادامه همراه با ما باشید)

چگونه حساب واتساپ را حذف کنیم

خب، در این بخش همانطور که مشاهده می کنید؛ ابتدا به شما هشدار داده که تمامی اطلاعات شما در واتساپ حذف می شود. در قسمت پایانی صفحه، شما می بایست ملیت و شماره همراهی که در واتساپ وارد کرده بودید برای ایجاد حساب، در اینجا وارد کنید و در آخر نیز بر روی دکمه قرمز رنگ «Delete my Account» کلیک کنید تا حذف اکانت واتساپ شما با موفقیت انجام شود.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *