خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش حذف اکانت سروش پلاس با ۶ کلیک ساده

آموزش حذف اکانت سروش پلاس با ۶ کلیک ساده

چگونه در پیام رسان سروش پلاس دیلیت اکانت کنیم

آموزش حذف اکانت سروش پلاس همراه با تصاویر قدم به قدم

یکی از پیام رسان های داخلی که بیشتر مورد پسند کاربران ایرانی قرار گرفته است، اپلیکیشن سروش پلاس بوده که می توانید بدون داشتن محدودیت فیلترینگ، از آن برای چت و گفتگو با مخاطبین و گروه های مورد نظر داشته باشید. جالبه بدونید که محیط کاربری در سروش پلاس بسیار ساده و روان می باشد و یکی از قابلیت های جذاب پیام رسان سروش، اینه که شما می توانید در لیست ویترین به تمامی کانال ها با موضوعات متنوع دسترسی داشته باشید و در صورت لزوم، عضو شده و از آن کانال ها استفاده نمایید – البته لازم به ذکر است که بازی های متنوعی نیز در لیست ویترین سروش پلاس قرار دارد که می توانید برای سرگرمی خود از آن ها استفاده نمایید.

بسیاری از دوستان مدت های زیادی از برنامه سروش استفاده کرده اند و به خاطر تصمیمات شخصی، می خواهند حساب کاربری سروش خود را پاک کنند و به همین منظور برای بسیار از عزیزان سوال پیش آمده که چگونه در پیام رسان سروش پلاس دیلیت اکانت کنیم؟ برای پاسخ به سوال شما ابتدا باید اشاره کنم که اگر حساب سروش پلاس خود را حذف کنید؛ تمامی مخاطبین، چت های شخصی از جمله تمامی فایل های صوتی، تصویری و ویئویی، گروه ها و کانال هایی که عضو شده اید و ساخته اید، تمامی آن ها به صورت یکجا پاک می شود، به گونه ای که حتی دیگر نمی توانید دوباره به آن ها دسترسی داشته باشید.

پس اگر تصمیم تان قطعی است، پیشنهاد میکنم تا آخر مقاله همراه ما باشید تا تمامی مراحله حذف اکانت سروش پلاس را به صورت تصویری و قدم به قدم به شما عزیزان، آموزش دهیم. در سایت باشعوری می توانید به تمامی ترفند شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشید تا دیگر لازم نباشه از اینو اون سوالی بپرسید (پس با ما همراه باشید تا از این پس بتوانید روی پای خودتان بایستید)

چگونه در پیام رسان سروش پلاس دیلیت اکانت کنیم؟

پیام رسان سروش پلاس، هر چند وقت یکبار از خود آپدیت منتشر می کند که به همین منظور، بعضی از تنظیمات، جا به چا می شوند. پس قبل از شروع هر کاری پیشنهاد میکنم که حتما برنامه سروش را با استفاده از گوگل پلی یا بازار، به روز رسانی کنید تا در روند کار به مشکلی برخورد نکنید.

دیلیت اکانت سروش نسخه جدید

خب حالا که کاملا نظرتان قطعی بوده از این که می خواهید حساب سروش پلاس خود را به کلی حذف کنید، در ابتدا باید به تنظیمات سروش مراجعه کنید (به ۲ طریق میتوانید وارد تنظیمات سروش شوید: اولین راه به این صورت بوده که روی شکل سه خطی در بالای صفحه – سمت راست کلیک کنید سپس از منوی دسترسی ها، روی گزینه «تنظیمات» ضربه بزنید) دومین راه هم بدین صورت بوده که در زیر صفحه، گزینه ای با شکل چرخ دنده تنظیمات قرار دارد که میتوانید از آن نیز استفاده کنید (فرقی نداره که چطور وارد تنظیمات میشی…. فقط وارد شو)

چگونه حساب سروش را پاک کنیم

پس از باز شدن صفحه تنظیمات، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، چندین گزینه در دسترس شما قرار دارد که در این مرحله شما باید وارد صفحه تنظیمات «حریم خصوصی» وارد شوید (دقیقا چهارمین ردیف می باشد)

حذف اکانت سروش پلاس در گوشی اندروید

در مرحله بعد می توانید به تنظیمات امنیتی خود دسترسی داشته باشید که مهمترین آن ها، رمز گذاشتن برای سروش بوده و همچنین می توانید اکانت خود را از دستگاه های دیگر حذف کنید و بدانید که چه دستگاه هایی، به حساب سروش شما دسترسی دارند… اما از آنجایی که شما قصد حذف اکانت سروش پلاس خود را دارید؛ در بالای صفحه سمت راست، گزینه ای سه نقطه ای قرار دارد که باید روی آن کلیک کنید.

آموزش تصویری پاک کردن حساب سروش

به محض اینکه روی گزینه سه نقطه ای عمودی ضربه می زنید، یک کادر سفید رنگ با عبارت «پاک کردن حساب کاربری» برایتان باز می شود که در این مرحله نیز می توانید روی آن کلیک کنید. (همچنین شما می توانید همین حالا آموزش حذف حساب کاربری تلگرام را نیز یاد بگیرید)

سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ پس از کلیک بر روی گزینه فوق، بلافاصله در پایین صفحه یک کادر دکمه ای آبی رنگ برایتان فعال می شود که با عبارت «غیرفعال سازی حساب کاربری» قابل مشاهده می باشد و در این قسمت نیز باید روی آن ضربه بزنید.

حذف کامل اکانت سروش برای همیشه

در قدم بعدی که در واقع آخرین مرحله شما می باشد، سروش برای اینکه از قطعی بودن تصمیم شما با خبر شود؛ سوالی از شما می پرسد: «آیا از غیرفعال سازی حساب سروش+ خود اطمینان دارید» برای پاسخ نیز دو گزینه: «غیر فعال سازی حساب کاربری» و «انصراف» قرار دارد که با توجه به تصمیم خود میتوانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و البته به یاد داشته باشید که اگر در این صفحه تایید کنید، اکانت سروش پلاس به کلی حذف و پاک می شود و هیچ راهی هم برای برگشت نمی باشد.

همانطور که مشاهده کردید، در کل با ۶ کلیک ساده توانسته اید که حساب و اکانت سروش پلاس خود را به کلی دیلیت کنید اما اون دسته از عزیزانی که مدام سوال می پرسند که چرا اکانت سروش حذف نمیشه؟ باید بگم که لازم است قبل از اقدام، حتما سروش خود را به روز رسانی کنید تا دیگر مشکلی برایتان پیش نیاد. راستی اگر قصد حذف اکانت سروش در کامپیوتر خود را دارید، بهتر است در ادامه به نکته ای اشاره کنم.

حذف اکانت سروش کامپیوتر و دسکتاپ

لازم به ذکر است که برای دیلیت اکانت سروش در دسکتاپ کامپیوتر، هیچ گزینه ای اعمال نشده و شما نمی توانید از طریق سروش پلاس دسکتاپ، حساب خود را حذف کنید اما می توانید از حساب خود خارج شوید که به همین منظور از طریق اقدامات زیر دست به کار شوید:

حذف اکانت سروش کامپیوتر و دسکتاپ

روی شکل سه خطی عمودی در بالا و سمت راست تصویر کلیک کنید و همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم، در هفتمین ردیف، گزینه ای با عبارت «خروج از حساب کاربری» یا Logout در دسترس می باشد که می توانید روی آن کلیک کنید و سپس خروج خود را تایید کنید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *