خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش حذف اکانت توییتر در گوشی اندروید در ۵ قدم

آموزش حذف اکانت توییتر در گوشی اندروید در ۵ قدم

چگونه حساب توییتر خود را حذف کنیم

آموزش تصویری حذف اکانت توییتر در اندروید

با توجه به فیلترینگ شبکه توییتر، کاربران فارسی زبان زیادی هستند که از توییتر استفاده می کنند اما خب بسیاری از دوستان پس از مدتی (به دلایل شخصی) تصمیم می گیرند که اکانت خود را حذف کنند. به همین دلیل برای بسیاری از دوستان این سوال پیش می آید که چگونه حساب توییتر خود را حذف کنیم؟

(نکته ای که لازم است در ابتدای کار به آن اشاره کنم؛ اینه که با پاک کردن حساب توییتر، تمامی کسانی که دنبال کرده اید، کسانی که شما دنبال شان کرده اید، پیام هایی که به دیگران دادید، کامنت هایی که گذاشتید، همگی آنها پس از یک هفته بعد از دی اکتیو کردن، از بین می رود پس اول خوب فکراتو بکن که آیا لازم است اکانت رو حذف کنی یا نه…)

برای پاسخ باید اشاره کنم که در ابتدا باید حساب توییتر را دی اکتیو Deactivate کنید سپس با گذراندن این مرحله می توانید برای حذف کامل اکانت توییتر اقدام کنید. پس حتما تا آخر مطلب همراه سایت باشعوری باشید.

چگونه حساب توییتر خود را حذف کنیم؟

برای شروع ابتدا به صفحه تنظیمات توییتر مراجعه کنید؛ روی عکس پروفایلی که بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید تا صفحه دسترسی برایتان باز شود سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ روی گزینه «Settings and privacy» کلیک کنید.

حذف موقت اکانت توییتر

پس از باز شدن صفحه تنظیمات توییتر، حال نوبت آن است که به صفحه حساب خود وارد شوید که برای اینکار باید روی گزینه «Account» در اولین ردیف کلیک کنید.

دیلیت اکانت توییتر فارسی

همانطور که مشاهده می کنید؛ تمامی گزینه های تنظیمات حساب کاربری توییتر در این قسمت در دسترس می باشد اما از آنجایی که شما قصد غیرفعال کردن اکانت توییتر خود را دارید، انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا آخرین گزینه «Deactivate your account» را در پایین مشاهده سپس کلیک کنید.

چگونه اکانت توییتر را دی اکتیو کنیم

این صفحه مطلق به دی اکتیو کردن حساب توییتر می باشد که در پاراگراف اول ذکر کرده؛ «اگر حساب خود را غیرفعال کنید، سایر کاربران دیگر نمی توانند شما را پیدا کنند به طوری که انگار از فضای توییتر محو شده اید» در پایان صفحه نیر شما باید روی کلمه Deactivate که با رنگ قرمز مشخص شده است، کلیک کنید.

آموزش حذف اکانت توییتر

در پایان حذف اکانت توییتر شما باید Password یا همان رمز عبور کاربری خود را ۲ بار تایید کنید که برای احراز هویت شما می باشد و در نهایت پس از کلیک بر روی دکمه قرمز Deactivate (غیر فعال) حساب شما بسته می شود. (برای آموزش دی اکتیو کردن حساب اینستاگرام با ما همراه باشید)

حذف کامل حساب کاربری توییتر

حذف کامل حساب کاربری توییتر

با طی کردن مراحل فوق، حساب توییتر شما موقت غیر فعال می شود اما اگر قصد حذف کامل حساب کاربری توییتر خود را داشته باشید باید ۳۰ روز صبر کنید. یعنی پس از گذشت سی روز، اکانت شما به کلی از شبکه توییتر پاک می شود.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *