خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تگ کردن در اینستاگرام شامل ۳ بخش: پست، استوری و کامنت

آموزش تگ کردن در اینستاگرام شامل ۳ بخش: پست، استوری و کامنت

چگونه در اینستاگرام تگ کنیم

آموزش تگ کردن در اینستاگرام همراه با تصاویر

حتما بار ها برایتان پیش آمده که در اینستاگرام، شما از طرف شخصی تگ شده اید که البته خودتان نمی دانید چطور باید اینکار را انجام داد و اما خب به آن صورت که فکر می کنید هم سخت نیست.

اگر برایتان سوال پیش آمده که اصلا تگ کردن در اینستاگرام یعنی چی؟ در ابتدا باید بگویم که تگ یا نشانه گذاری در واقع به صورت کاملا اختیاری و دلخواه انجام می شود، برای مثال شما یک عکس با دوستان خود در اینستاگرام منتشر کرده اید؛ شما می توانید دقیقا در عکس، روی دوست خود، آدرس اینستاگرامش را قرار دهید که به این فرایند تگ کردن می گویند.

(قبل از اینکه تگ کردن افراد در پست و استوری اینستاگرام را یاد بگیرید، در ابتدا باید ۰ تا ۱۰۰ قابلیت های Story گذاشتن را به خوبی یاد بگیرید… حتما تو هم پیج های زیادی رو در اینستا دنبال می کنی و زمانی که استوری هاشو نگاه میکنی، شاید با خودت بگی؛ این پیج چطوری انقدر خوب استوری میزاره؟؟ یعنی منم میتونم به این شکل استوری بزارم؟؟ چرا که نه… اگر به حرف من گوش کنی، پیشنهاد می کنم که حتما از ترفند های کامل و حرفه ای استوری اینستاگرام با خبر بشی که در واقع کمتر شخصی از این قابلیت ها استفاده می کند)

در واقع تگ کردن به این صورت بوده که آدرس پیج یا شخص مورد نظر را می توان در عکس نشانه گذاری کرد و فالوور های شما پس از دیدن آن عکس می توانند روی آن تگ کلیک کنند تا وارد پیجش شونند.

حال برای بسیاری از دوستان این سوال پیش آمده که چگونه در اینستاگرام تگ کنیم؟ که در ابتدا بهتر است پیشنهاد کنم، سری به Play Store بزنید تا از آپدیت بودن اینستاگرام مطمئن شوید سپس در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه در اینستاگرام تگ کنیم؟

شما می توانید در ۳ بخش: پست، استوری و کامنت افراد را تگ کنید و یادتان باشد؛ زمان که شما فردی را تگ می کنید، یک اعلان برای آن فرد فرستاده می شود و شخص مقابل می تواند مشاهده کند که در کدام قسمت تگ شده است.

تگ کردن در پست

برای تگ کردن در پست، ابتدا پست خود را از گالری انتخاب و آماده کرده سپس همانطور که در تصویر مشاهده می کنید؛ پس از اینکه به صفحه پایانی نزدیک شده اید؛ یک گزینه با عبارت «Tag People» به فارسی: نشان گذاری مردم، وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید.

آموزش تگ کردن در اینستاگرام

سپس روی عکس کلیک کنید (هر جایی از عکس ضربه بزنید، می توانید در همان قسمت تگ کنید) و اسم یا آدرس مخاطب مورد نظر را تایپ کنید سپس روی عکس آن مخاطب کلیک کنید.

کاربرد تگ در اینستاگرام

پس از زدن روی تیک بالای صفحه؛ مخاطب مورد دلخواه شما در پست اینستاگرام تگ می شود.

چگونه در پست اینستاگرام تگ کنیم

تگ کردن در استوری

برای تگ کردن در استوری، ابتدا عکس خود را در آماده کنید و پس از آماده شدن عکس یا ویدیو استوری، شما به ۲ صورت می توانید مخاطبین خود را تگ کنید.

تگ كردن در استوری اينستاگرام

اولین ترفند به این صورت بوده که شما باید روی Aa در بالای صفحه کلیک کنید که در واقع با این کار، حالت نوشتاری فعال می شود سپس آدرس و اسم مخاطب خود را تایپ کنید اما قبلش یک @ بگذارید. همانطور که مشاهده می کنید اینستاگرام پیشنهاداتی را متناسب با آن اسم برای شما آماده می کند که شما می توانید روی عکس مخاطب خود کلیک کنید تا آدرس پیج مورد نظر در عکس استوری تگ شود.

روش تگ كردن در استوری اينستاگرام

یک روش دیگر هم برای تگش کردن در استوری اینستاگرام وجود دارد که به منشن کردن معروف می باشد. برای اینکار بر روی شکلک در بالای صفحه کلیک کنید تا نوار ابزار استوری برایتان به نمایش درآید سپس همانطور که در تصویر مشاهده می کنید باید روی گزینه @MENTION کلیک کنید.

آموزش تصویری منشن در اینستاگرام

سپس بر روی عکس استوری شما یک باکس ظاهر می شود و شما می توانید بدون گذاشتن @ ، آدرس و اسم مخاطب خود را در آن تایپ کنید (لازم به ذکر است که پس از تایپ آدرس و کلیک بر روی گزینه «Done» شما با هر باز ضربه زدن روی آن می توانید رنگش را تغییر دهید)

تگ کردن در کامنت

برای تگ کردن در کامنت، در ابتدا وارد نظرات یا کامنت پست شوید، همانطور که می بینید برای ارسال کامنت، صفحه کلید شما فعال می شود و فقط کافیه که شما اسم و آدرس دلخواه را تایپ کنید اما یادتان باشد قبلش یک @ بگذارید سپس روی پیج مخاطب مورد نظر کلیک کنید و دکمه ارسال را بزنید.

آموزش تصویری تگ در کامنت اینستاگرام

نکاتی در مورد تگ کردن در اینستاگرام

در آخر لازم است نکاتی در مورد تگ کردن در اینستاگرام برایتان یادآوری کنم، یادتان باشد که شما فقط می توانید حداقل ۲۰ نفر را در یک عکس تکنید که در واقع بیشتر از آن امکانش وجود ندارد. دومین مورد را که برای سلامتی حساب اینستاگرام خودتان می خواهم گوشزد کنم، این است که سعی نکنید کاربران را در بازه زمانی کوتاه، پشت سر هم تگ کنید چرا که با این کار، اینستاگرام حساب شما را برای مدت کوتاهی بلاک می کند.

اگر شخصی شما را در پست اینستاگرام تگ کرد اما شما ناراضی بودید، به راحتی می توانید روی تگ کلیک کنید یا نگه دارید سپس گزینه Remove tag را لمس کنید. از اینکه تا آخر مطلب آموزش تگ کردن در اینستاگرام همراه ما بودید، بسیار خرسندیم و امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *