خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تغییر نام کاربری اینستاگرام | راهنمای تصویری و قدم به قدم

آموزش تغییر نام کاربری اینستاگرام | راهنمای تصویری و قدم به قدم

چگونه یوزرنیم اینستاگرام را عوض کنیم

آموزش تغییر نام کاربری اینستاگرام همراه با تصاویر

برای اینکه بتوانید در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، باید یک آدرس و نام کاربری جداگانه برای خود بسازید. در واقع نام کاربری یا همان Username ؛ آدرس صفحه اینستاگرام شما بوده که دقیقا حکم اسم شناسنامه اینستاگرامی تان می باشد. دقت داشته باشید که اسم و آدرس شما، دقیقا همان چیزی است که بقیه در اکسپلور اینستاگرام سرچ می کنند.

اینستاگرام به تازگی، با به روز رسانی هایی که از خود منتشر می کند، محیط کاربری را برای کاربران راحت تر کرده است پس لازم به نگرانی نیست، شما فقط با ۲ کلیک ساده می توانید اسم پیج خود را تغییر دهید. پس اگر برای شما هم سوال پیش آمده: چگونه یوزرنیم اینستاگرام را عوض کنیم؟ در ابتدا باید اشاره کنم که حتما اینستاگرام خود را آپدیت کنید چرا که اگر اینستاگرام تان به روز نباشد، ممکن است در ادامه شما را اذیت کند….

اگر به دنبال تمامی ترفند های اینستاگرام هستی، باید بگم که بهترین منبع، سایت باشعوری می باشد و می توانید به تمامی آموزش شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشید. پس اگر قصد دارید همین حالا اسم و نام کاربری اینستاگرام را عوض کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانیم به صورت تصویری و قدم به قدم، به شما عزیزان آموزش دهیم.

چگونه یوزرنیم اینستاگرام را عوض کنیم؟

برای شروع باید به صفحه پروفایل اینستاگرام مراجعه کنید (همان صفحه ای که تمامی پست هایتان همراه با عکس پروفایل ئ نام پیج تان قرار دارد) در قدم بعدی شما باید به صفحه تنظیمات پروفایل خود بروید که برای اینکار، همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ در وسط صفحه، دکمه یا گزینه ای با عبارت «Edit Profile» به فارسی: ویرایش پروفایل، قرار دارد که باید روی آن ضربه بزنید.

تغییر نام در اینستاگرام انگلیسی جدید

صفحه ای که برایتان باز میشود، دقیقا تمامی تنظیمات مربوط به تغییرات پروفایل بوده و می توانید عکس پروفایل خود را نیز تغییر دهید، یا اینکه یک جمله برای بیوگرافی خود بنویسید – حتی در قسمت Website می توانید لینک وآدرسی برای پیج خود قرار دهید (برای مثال: آدرس لوکیشن و موقعیت – آدرس کانال تلگرامی و ….) اما از آنجایی که قصد داریم، نام کاربری یا همان یوزرنیم اینستاگرام را تغییر دهیم، لازم است دو نکته را به شما عزیزان یاد آوری کنم:

همانطور که در تصویر بالا برایتان مشخص کرده ایم، یک گزینه Name و یک گزینه دیگر به نام Username در دسترس شما می باشد؛ دقت داشته باشید که Username همان نام کاربری شما بوده که حکم آدرس پیج شما را ایفا می کند که در صفحه پروفایل، در کنار عکس پروفایلتان قرار دارد. برای نوشتن نام کاربری اینستاگرام، دقت داشته باشید که باید به نحوی یوزرنیم خود را طراحی کنید که هیچ پیج یا صفحه ای از آن نام استفاده نکرده اند….

تغییر دادن اسم پیج در اینستاگرام

با گزینه name می توانید یک اسم دوم برای پیج خود در نظر بگیرید که البته جایگاه دوم را به نسبت username برایتان ایفا می کند و با فونت کوچکتر، دقیقا زیر نام کاربری صفحه اینستاگرام قرار می گیرد (نکته ای که در رابطه با نام دوم پروفایل باید بگم، اینه که سعی کنید نامی برند یا همان نام که در username قرار داده اید را در قسمت اسم و name لحاظ کنید تا زمانی که شخصی بخواهید شما را در اکسپلور اینستاگرام سرچ کند، به راحتی، صفحه اینستاگرام شما بالاتر باشد)

چرا نام کاربری در اینستاگرام تغییر نمی کند

علت تغییر نکردن یوزرنیم در اینستاگرام به خاطر اینه که قبل توسط یکی دیگر ثبت شده است. البته دقت داشته باشید که شما می توانید با ترفند های دیگر، همان نام کاربری را به گونه های دیگر بسازید: مثلا نام مورد نظر خود را با عدد و (_) خط تیره، ایموجی و … تغییر دهید. تک تک حروف هایی که در کنار یکدیگر چیده می شود، در واقع همان آدرس ثابت پیج اینستاگرام ی باشد که توسط فردی گرفته می شود….
اصلا از خود شما می پرسم: آیا میشه که دو پیج به یک شکل، نام کاربری داشته باشند؟ پس اگر اینطور باشه، دیگه نمیتوان پیج ها را از یکدیگر مقایسه کرد. (اگر صاحب کسب و کار در اینستاگرام هستی، تا حالا برات سوال پیش اومده که چگونه می توان تیک آبی اینستاگرام رو دریافت کرد؟ همین حالا روی لینک کلیک کن تا با کمی مطالعه بتونی چند تا فرمول برای تیک دار کردن صفحه اینستاگرامت یاد بگیری….)

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *