خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تغییر رنگ لباس در عکس با برنامه PicsArt در ۳ دقیقه

آموزش تغییر رنگ لباس در عکس با برنامه PicsArt در ۳ دقیقه

چگونه رنگ لباس را در عکس تغییر دهیم

آموزش تغییر رنگ لباس در عکس با برنامه PicsArt همراه با تصاویر

گاهی اوقات پیش میاد که یه عکسی از خودتون گرفتید اما زمانی که به عکس نگاه می کنید، رنگ لباستان به اون صورت شما رو راضی نمیکنه و دلتون میخواد تا رنگ لباس تون رو تغییر بدید. تکنیک تغییر رنگ در عکس یکی از ترفند هایی بوده که باید با نرم افزار فتوشاپ انجام بدید که خب خیلی از دوستان با نرم افزار فتوشاپ مسلط نیستند و از ایور قضیه هم دسترسی کافی به کامپیوتر و لپ تاپ ندارن.

حالا که فتوشاپ بلد نیستیم، باید قید عوض کردن رنگ لباس رو بزنیم؟ خیر دوست من، امروزه برای هر کاری که بخوای انجام بدی، یک اپلیکیشن مختص به اون درست شده که می تونید با گوشی خودتون هم اون کار رو انجام بدید.

اپلیکیشنی که میخوام در اینجا به شما عزیزان معرفی کنم؛ برنامه PicsArt بوده که برای ادیت و ویرایش عکس مورد استفاده قرار میگیرد. یعنی اگر شما دنبال یه اپلیکیشنی هستی که در حد یه فتوشاپ میخوای ازش کار بکشی، پس اپ پیکس آرت میتونه بهترین گزینه برات باشه تا بتونی بهترین جلوه ها رو روی تصویر مورد نظر پیاده سازی کنی…. از قابلیت های ویژه نرم افزار PicsArt پیکس آرت، موارد زیر می باشد:

  • امکان ویرایش تصاویر و اضافه کردن قاب متن و …
  • امکان ایجاد نقاشی با استفاده از برنامه
  • درست کردن گیف با چند عکس و قرار دادن متن دلخواه
  • امکان اشتراک تصاویر پس از ایجاد تغییرات مورد نظر
  • قرار دادن پس زمینه برای عکس
  • و بسیاری از قابلیت های دیگر

دانلود نرم افزار تغییر رنگ لباس برای اندروید

دانلود برنامه تغییر رنگ لباس برای ایفون

سایت باشعوری یکی از بهترین منابع برای یادگیری ترفند های موبایلی بوده که می توانید روزانه، بهترین تکنیک ها رو یاد بگیرید پس اگر برای شما هم سوال پیش اومده که چگونه رنگ لباس را در عکس تغییر دهیم؟ در ابتدا برنامه پیکس آرت رو با کلیک بر روی دکمه فوق، نصب کنید سپس در ادامه با آموزش های قدم به قدم همراه ما باشید

چگونه رنگ لباس را در عکس تغییر دهیم؟

پس از اینکه اپلیکین رو داخل گوشی یا تبلت نصب کردی و واردش شدی، ابتدا باید یک عکس انتخاب کنید که دقیقا در صفحه ورودی اپلیکیشن، در پایین صفحه برنامه؛ گزینه + قرار داره که با کلیک بر روی اون به گالری موبایل دسترسی پیدا می کنید و عکس مورد نظر رو برای ادیت انتخاب کنید.

تغییر رنگ لباس حرفه ای با پیکس آرت

پس از انتخاب عکس، همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم، گزینه های زیادی در زیر عکس قرار دارد که همه ی آن ها به نوعی بریتان مفید می باشد اما از آنجایی که قصد تغییر رنگ لباس در عکس را داریم، در این قسمت باید روی گزینه Effects کلیک کنید که با علامت fx قابل مشاهده می باشد.

چگونه رنگ لباس را در عکس عوض کنیم

در مرحله بعدی شما با چندین گزینه افکت گذاری رو به رو می شوید که یکی از آن ها را انتخاب کنید. در واقع شما باید گزینه ای رو انتخاب کنید که با اون بتونید رنگ دلخواه رو جایگزین رنگ اصلی تصویر کنید که برای این کار، گزینه «Color Replace» در پایین صفحه قرار دارد که باید روی اون کلیک کنید.

نرم افزار تغییر رنگ لباس در عکس برای اندروید

پس از کلیک بر روی گزینه فوق، یک دایره روی صفحه ظاهر میشه که باید مرکز اون دایره رو روی رنگ مورد دلخواه قرار دهید. برای مثال؛: همانطور که در تصویر اشاره کردم؛ رنگ لباس پسره آبی کم رنگ بوده که مرکز دایره رو به سمت رنگ لباس گذاشتم (دقت داشته باشید که باید با انگشت خود، رنگ رو انتخاب کنید) بعد از اینکه علامت + وسط دایره رو روی رنگ قرار دادید، در بالای صفحه روی گزینه تیک ضربه بزنید.

در مرحله بعدی می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید که برای تغییر رنگ لباس باید از رنگ ردیف اول استفاده کنید که همان گزینه «Replace Hue» می باشد.

برنامه ای برای تغییر رنگ لباس در عکس

دقت داشته باشید؛ زمانی که رنگ لباس رو تغییر می دهید، ممکنه رنگ صورت و دست شما هم تغییر کنه که البته جای نگرانی نیست؛ شما می تونید رنگ های اضافی رو پاک کنید، همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید؛ در بالای صفحه نرم افزار، گزینه به شکل پاک کن هستش که میتونید اونو انتخاب کنید و درجه بزرگ و کوچک پاک کن رو تنظیم کنید.

خب تبریک میگم، شما در عرض سه چهار دقیقه تونستید رنگ لباس خودتون رو در عکس تغییر بدید در آخر هم برای اینکه عکس رو ذخیره کنید، باید روی تیک بالای صفحه کلیک کنید

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه عکس پس زمینه گوشی هواوی را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه گوشی هواوی با ۴ کلیک ساده

آموزش تغییر تصویر زمینه گوشی هواوی همراه با تصاویر صفحه اسکرین موبایل در واقع همان …

2 دیدگاه

  1. اسطرلاب قسطنطنیه

    سلام،
    آیا از طریق سایت (www.picsart.com) این کار را انجام داد؟
    ممنون می شوم به سوالم پاسخ دهید!

  2. سلام خیلی ممنونم خیلی عالی بود 👏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *