خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش بلاک کردن افراد در واتساپ فقط با ۴ کلیک ساده

آموزش بلاک کردن افراد در واتساپ فقط با ۴ کلیک ساده

چگونه فردی را در واتساپ بلاک کنیم

آموزش تصویری بلاک کردن افراد در واتساپ

گاهی اوقات پیش می آید که دیگر نمی خواهید با مخاطب مورد نظر چت کنید که این موضوع می تواند به دلایل خاصی مانند مزاحمت از آن شخص باشد. به هر حال شما دنبال گزینه ای در واتساپ هستید که با فعال کردن آن، شخص مورد نظر دیگر نمی تواند به شما پیام ارسال کند. بله درست حدس زدید! گزینه Block بلاک یا مسدود کردن در واتساپ نیز قابل دسترس می باشد.

شما با بلاک کردن فرد مورد نظر در واتساپ می توانید از ارسال پیام جلوگیری کنید اما خب عزیزانی هستند که نمی دانند و این سوال برایشان پیش می آید که اصلا چگونه فردی را در واتساپ بلاک کنیم؟ تا دیگر نتواند مزاحم شود

البته لازم به ذکر است که واتساپ از قابلیت ریپورت کردن نیز برخوردار می باشد که صرفا برای افراد مزاحم می باشد. قبل از شروع آموزش در سایت باشعوری پیشنهاد میکنم واتساپ خود را در ابتدای کار آپدیت کنید تا مشکلی در روند مراحل برایتان پیش نیاید

چگونه فردی را در واتساپ بلاک کنیم؟

ابتدا شما باید وارد چت با مخاطب مورد نظر شوید (دقیقا همان صفحه مشترکی که با آن شخص در واتساپ چت می کنید) سپس اگر دقت کرده باشید، در بالای صفحه – گوشه، یک علامت ۳ نقطه در دسترس شما قرار دارد که در تصویر نیز برایتان مشخص کرده ایم، باید روی آن گزینه کلیک کنید.

چطوری در واتس اپ بلاک کنم

همانطور که مشاهده می کنید؛ چندین گزینه به صورت یک لیست کوتاه برایتان ظاهر می شود که آخرین گزینه به اسم more در دسترس می باشد که در قدم بعد باید روی آن کلیک کنید.

block کردن در وتساپ

همانطور که مشاهده می کنید؛ ۳ گزینه در دسترس قرار دارد که دومین ردیف به اسم Block به وضوح برایتان آشکار است که دقیقا همین گزینه مختص به بلاک کردن افراد در واتساپ می باشد.

بلاک کردن در واتساپ چگونه است

پس از کلیک بر روی Block به فارسی: مسدود کردن، یک سوال از طرف واتس اپ پرسیده می شود که می گوید: آیا …. بلاک شود؟ مخاطب دیگر نمی تواند برای شما پیام ارسال کند و شما با تایید گزینه block می توانید کار را یکسره کنید

نحوه بلاک کردن یک شخص در واتس اپ

البته شما با لمس گزینه report and block می توانید به صورت همزمان، بلاک و گزارش یا ریپورت با هم انجام دهید و فرد مورد نظر دیگر هیچ شانسی برای ارتباط با شما ندارد. (در ادامه پیشنهاد میکنم با مخفی کردن مخاطب در واتساپ نیز آشنا شوید.)

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *