خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش بستن کامنت در اینستاگرام ؛ ۲ بخش پست و استوری

آموزش بستن کامنت در اینستاگرام ؛ ۲ بخش پست و استوری

چگونه کامنت های اینستاگرام را ببندیم

آموزش بستن کامنت در اینستاگرام همراه با تصاویر

امروزه دیگر کمتر کسی پیدا می شود که در اینستاگرام پست نگذارد، هر شخصی که در اینستاگرام فعالیت داشته باشد؛ روزانه چندین پست و استوری را در اینستاگرام منتشر می کند (نکته ای که در استوری و پست زدن در اینستاگرام وجود داره، اینه که اکثرا دوست دارند تا نظرات بقیه افراد رو نسبت به کلیپ و عکس هایی که در اینستاگرام می گذارند؛ بخوانند)

اما خب بالاخره هر جایی که بخوای فعالیت داشته باشی، کسانی هستند که یا بی احترامی می کنند یا این که فقط ژست انتقاد گرایی را برای شما می گیرند (حالا انگار خودشان Perfect ترین پست ها رو توی اینستاگرام می گذارند و همیشه هم دوست دارند تا برایشان بَه بَه چَه چَه کنیم…..)

در این جور مواقع اصلا لازم نیست که عصبی بشید یا اینکه خودتون رو ناراحت کنید چرا که اینستاگرام در این مورد نیز، راه درمانی را برای کاربران طراحی کرده تا دیگر شخصی جرات نداشته باشه که کامنت و نظر بی ربط برای شما ارسال کند. سایت باشعوری یکی از قدرتمند ترین دانشکده های آموزش شبکه اجتماعی بوده که در این پست قصد دارد به سوال های شما عزیزان: چگونه کامنت های خود را در اینستاگرام ببندیم؟؟ پاسخ دهد که قدم به قدم ۲ بخش استوری و پست را برای شما به صورت تصویری آموزش داده است.

اما نکته ای که در ابتدای کار باید به شما عزیزان یاد آوری کنم؛ اینه که حتما به گوگل پلی موبایل خود مراجعه کرده تا از آپدیت بودن اینستاگرام تان مطلع شوید (اگر اینستا را بروزرسانی نکنید؛ احتمالش هست تا قابلیت غیرفعال کردن کامنت و نظرات در تنظیمات اینستاگرام نباشد)

(حواست به من باشه و خوب گوش کن ببین چی میگم؛ تا حالا شده به این فکر کنی که فوت و فن های استوری گذاشتن در اینستاگرام دقیقا چه چیزهایی هست؟؟ جالبه بدونی که انسان با اون همه هوشی که داره، فقط از ۲ % مغزش استفاده می کنه و این قضیه در استوری گذاشتن هم صحت دارد، پس اینو بدون که تا همین حالا هم شما فقط از دو درصد قابلیت استوری اینستاگرام استفاده می کردی، حالا وقتش رسیده که تنبلی رو کنار بزاری و آموزش کامل ترفند استوری اینستاگرام رو بخونی تا متوجه بشی که تازه کجای داستان بودی 😉 )

نحوه بستن کامنت در پست اینستاگرام

ابتدا شما می بایست پست گذاری خود را انجام دهید اما یادتان باشد که همانطور که در تصویر اشاره شده است، قبل از انتشار پست یک قسمت را غیر فعال کنید

آموزش بستن کامنت پست در اینستاگرام

گزینه ای به عبارت 《advanced settings》 وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید. سپس یک صفحه جدید برایتان باز می شود که اگر دقت کنید؛ اولین گزینه عبارت 《Turn off commenting》 برای بستن کامنت در پست در دسترس شما می باشد که در کنارش دکمه قرار دارد و شما کافیه که آن گزینه را فعال کنید. سپس برگردید و پست را به اشتراک بگذارید.

بستن کامنتهای یک پست در اینستاگرام

چگونگی بستن کامنت پست پس از انتشار

زمانی هم برایتان پیش می آید که پست خود را در اینستاگرام منتشر کرده اید اما یادتان رفته است که کامنت پست را برای مخاطبین ببندید. در این صورت اصلا نگران نباشید چرا که بعد از انتشار هم گزینه ای برایتان وجود دارد.

بستن کامنت پست پس از انتشار

اگر دقت کنید؛ بالای پست شما یک سه نقطه قرار دارد که باید روی آن کلیک کنید. سپس سک نمیچه صفحه ای باز می شود که چندین گزینه در دسترس شما قرار دارد.

چگونه بعد از وارد کردن پست کامنت را ببندیم

یکی از آن گزینه ها، عبارت 《Turn off commenting》 می باشد که اگر بر روی آن کلیک کنید، بخش کامنت پست شما غیر فعال می شود. (تا به حال سوال چگونه پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام جدید را متوقف کنیم؟ برایتان پیش آمده؟ پس در ادامه با ما همراه باشید)

نحوه بستن کامنت در استوری اینستاگرام

اگر می خواهید که کامنت استوری اینستاگرام تان غیر فعال شود، باید به بخش setting اینستاگرام وارد شوید که در قسمت صفحه پروفایل شما قرار دارد (سه خطی که بالای صفحه وجود دارد را کلیک کنید و پس از باز شدن منو، در پایین صفحه گزینه تنظیمات وجود دارد)

بستن کامنت در استوری اینستاگرام

پس از وارد شدن در تنظیمات اینستاگرام، باید به قسمت حریم خصوصی وارد شوید که برای این کار همانطور که تصویر مشخص کرده ایم؛ باید بر روی 《Privacy》 کلیک کنید.

آموزش بستن کامنت در استوری اینستاگرام

پس از وارد شدن به قسمت حریم خصوصی، در بخش Interactions, گزینه ای به نام 《Story》 در دسترس شما می باشد که باید روی آن کلیک کنید.

چگونه کامنت استوری را حذف کنیم

پس از وارد شدن به قسمت استوری، گزینه های زیادی وجود دارد اما در وسط صفحه، همانطور که در تصویر اشاره کرده ایم، ۳ گزینه برایتان آماده می باشد اما برای اینکه دسترسی پیام دادن به استوری را ببندید باید تیک گزینه 《off》را فعال کنید.

لازم به ذکر می باشد که آموزش بستن کامنت در اینستاگرام مربوط به آخرین نسخه (ورژن جدید) از شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده که در حقیقت هر چند وقت یکبار، ساختار تنظیمات جابه جا می شود.

ترفند موزیک گذاشتن روی عکس استوری

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *