خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش استوری کردن پست در اینستاگرام فقط با ۳ کلیک

آموزش استوری کردن پست در اینستاگرام فقط با ۳ کلیک

چگونه پست اینستاگرام دیگران را استوری کنیم

آموزش استوری کردن پست در اینستاگرام همراه با تصاویر

استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های ویژه بوده که بسیاری از کاربران را به خود علاقه مند کرده است به همین دلیل روزانه استوری های زیادی از سمت کاربران در شبکه اینستاگرام منتشر می شود. اینستاگرام به تازگی، قابلیت جالبی را اضافه کرده است که در واقع از این پس میتوانید پست های دیگران را به صورت مستقیم در استوری خود بگذارید.

نکته ای که در مورد این موضوع باید به آن اشاره کرد، این است که هنگامی که شما پست شخصی را در استوری خود قرار میدهید؛ دنبال کنندگان شما پس از دیدن استوری می توانند روی آن استوری کلیک کنند و پست را به وضوح مشاهده کنند.

در رابطه با این قابلیت جذاب، برای بسیاری از دوستان این سوال پیش آمده که چگونه پست اینستاگرام دیگران را استوری کنیم؟ و برای پاسخ در ابتدا باید اشاره کنم که حتما اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید سپس در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه پست اینستاگرام دیگران را استوری کنیم؟

برای شروع کار وارد پست مورد نظر خود شوید و همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم؛ یک آیکن موشکی شکل در زیر پست قرار دارد که می بایست روی آن کلیک کنید.

آموزش تصویری استوری کردن پست در اینستاگرام

با کلیک بر روی این گزینه در واقع شما می توانید پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اما از آنجایی که ما قصد استوری کردن پست در اینستاگرام را داریم، همانطور که تصویر برایتان مشخص کردیم، اولین گزینه که عکس پروفایل خودتان می باشد، در کنارش عبارت 《add post to your story》 در دسترس می باشد که باید روی آن کلیک کنید.

اشتراک گذاری پست دیگران در استوری

پس از کلیک بر روی گزینه مذکور، بلافاصله پست مورد نظر مستقیما به استوری شما منتقل می شود و شما می توانید پس از ویرایش دلخواه، پست را در قالب استوری منتشر کنید.

نحوه گذاشتن see post در استوری اینستاگرام

نکته ای که محض اطلاعات بیشتر باید برایتان ذکر کنم این است که اگر می خواهید پست با کپشن یا متن در استوری ظاهر شود، می توانید پس از استوری کردن پست، روی آن کلیک کنید تا همراه با کپشن و اسم پروفایل آن پیج در استوری قرار گیرد. اما سوالی که برای بسیاری از دوستان پیش آمده این است که چرا نمیتونم پست را استوری کنم که در ادامه دلیلش را به شما عزیزان پاسخ می دهیم.

چرا نمیتونم پست را استوری کنم؟

حتما برای شما هم پیش آمده که از پستی خوشتان آمده و می خواهید آن را در استوری خود قرار دهید اما گزینه add post to your story را نمی توانید پیدا کنید… لازم نیست که اعصابتان را خرد کنید چرا که این موضوع دلیلش فقط این بود که آن پیج گزینه اشتراک گذاری پست در استوری دیگران را غیر فعال کرده است که البته در رابطه با این موضوع می توانید با آموزش غیر فعال کردن اشتراک گذاری پست اینستاگرام در استوری دیگران آشنا شوید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *